Karolina Cacko, PR manager personal care Unilever Polska
Patrycja Matul, agency partner CEE Facebook
Katarzyna Cieślik-Klima, dyrektor Glossy Media
• Rola i znaczenie mediów cyfrowych w życiu Polek
• Motywacje kierujące kobietami w mediach cyfrowych
• Jakie potrzeby dzisiejszych kobiet zaspokajają nowe media?
Szymon Śliwiński, media knowledge manager Quest (Starcom MediaVest Group)
• Rynek niezależnej mody w Polsce
• W jaki sposób kobiety kupują w internecie
• O błędach, które popełnialiśmy, i wyciąganych z nich wnioskach
• Współpraca ze strategicznym inwestorem – Burda International
• E-commerce vs. retail – trendy w najbliższej przyszłości
Jasiek Stasz, co-founder Showroom.pl
Michał Juda, co-founder Showroom.pl
Katarzyna Kolanowska, dyrektor wydawnicza czasopism i prasy bezpłatnej Agora SA
• Kiedy najlepiej założyć własny biznes?
• Jak stworzyć nowy produkt i wprowadzić go na rynek bez działu NPD, marketingu i sprzedaży
• Kanały komunikacji, które sprawdzają się przy minimalnym budżecie
• Nowa marka na rynku - proporcje między komunikacją online i offline
• Mierniki sukcesu po pierwszym roku działania firmy
Lidia Kłosowska, właścicielka Luks Pomada
Iwona Piwek, branding solutions & innovations CEE Google Poland
• Jak mobilnie budować markę dla kobiet. Warsztat na najciekawszych case’ach z życia i ze świata – o byciu we właściwym miejscu i czasie z dobrą komunikacją mobilną
Borys Wróbel, CEO, head of business Redmobile
Katarzyna Czarnecka, senior account executive 180heartbeats + Jung v. Matt
• Zewnętrzna baza danych źródłem dotarcia do grupy docelowej
• Specyfika i zalety sprofilowanej bazy danych
• Dobra praktyka, przykłady efektywnego wykorzystania bazy danych w budowaniu zintegrowanej komunikacji
Dariusz Winkler, prezes Present-Service
Monika Przybysz, dyrektor działu sprzedaży Present-Service