program konferencji

    • 09:0009:30

      Rejestracja gości i poranna kawa

    • 09:3010:00

      O kobiecych markach w sieci

      Karolina Cacko, PR manager personal care Unilever Polska

    • 10:0010:30

      Kobiety szyją... gospodarki

      Patrycja Matul, agency partner CEE Facebook

    • 10:3011:00

      Glossy Media - target kobieta

      Katarzyna Cieślik-Klima, dyrektor Glossy Media

    • 11:0011:30

      Media cyfrowe w życiu kobiet

      • Rola i znaczenie mediów cyfrowych w życiu Polek
      • Motywacje kierujące kobietami w mediach cyfrowych
      • Jakie potrzeby dzisiejszych kobiet zaspokajają nowe media?

      Szymon Śliwiński, media knowledge manager Quest (Starcom MediaVest Group)

    • 11:3012:00

      Przerwa na kawę

    • 12:0012:30

      Showroom.pl – czyli jak w dwa lata stworzyliśmy największą w Polsce platformę z niezależną modą

      • Rynek niezależnej mody w Polsce
      • W jaki sposób kobiety kupują w internecie
      • O błędach, które popełnialiśmy, i wyciąganych z nich wnioskach
      • Współpraca ze strategicznym inwestorem – Burda International
      • E-commerce vs. retail – trendy w najbliższej przyszłości

      Jasiek Stasz, co-founder Showroom.pl
      Michał Juda, co-founder Showroom.pl

    • 12:3013:00

      Cyfrowa konsumentka magazynów

      Katarzyna Kolanowska, dyrektor wydawnicza czasopism i prasy bezpłatnej Agora SA

    • 13:0013:30

      Po korporacji – własny biznes z pasją

      • Kiedy najlepiej założyć własny biznes?
      • Jak stworzyć nowy produkt i wprowadzić go na rynek bez działu NPD, marketingu i sprzedaży
      • Kanały komunikacji, które sprawdzają się przy minimalnym budżecie
      • Nowa marka na rynku - proporcje między komunikacją online i offline
      • Mierniki sukcesu po pierwszym roku działania firmy

      Lidia Kłosowska, właścicielka Luks Pomada

    • 13:3014:00

      Czy YouTube jest kobietą?

      Iwona Piwek, branding solutions & innovations CEE Google Poland

    • 14:0014:45

      Lunch

    • 14:4515:30

      Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów

    • 15:3016:00

      IPhone, szminka i pieluszka

      • Jak mobilnie budować markę dla kobiet. Warsztat na najciekawszych case’ach z życia i ze świata – o byciu we właściwym miejscu i czasie z dobrą komunikacją mobilną

      Borys Wróbel, CEO, head of business Redmobile

    • 16:0016:30

      Jak zaangażować w sieci konsumentki marek FMCG

      Katarzyna Czarnecka, senior account executive 180heartbeats + Jung v. Matt

    • 16:3017:00

      Jak znaleźć młodą mamę? – czyli generowanie baz danych i budowanie zintegrowanej komunikacji

      • Zewnętrzna baza danych źródłem dotarcia do grupy docelowej
      • Specyfika i zalety sprofilowanej bazy danych
      • Dobra praktyka, przykłady efektywnego wykorzystania bazy danych w budowaniu zintegrowanej komunikacji

      Dariusz Winkler, prezes Present-Service
      Monika Przybysz, dyrektor działu sprzedaży Present-Service

    • 17:00

      Zakończenie konferencji

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.