program



  • 09:0009:30

    REJESTRACJA GOŚCI I PORANNA KAWA

  • 09:3009:40

    POWITANIE

    Agata Godlewska, redaktor naczelna miesięcznika „Food Service”
    Marc Liewehr, prezes VFP Communications
     

  •   

  •   

    BLOK WYKŁADOWY

  • 09:4010:00

    WYKŁAD MOTYWACYJNY COACHA DLA LIDERÓW BRANŻY HORECA

    Krzysztof Sarnecki, współzałożyciel i prezes zarządu QUEST Change Managers 

  • 10:0010:30

    OBSERWUJĘ TRENDY – RAPORT POLSKA NA TALERZU 2016

    • Goszczę (częstotliwość - jak ją podnosić)
    • Serwuję (jakość, a cena)
    • Szukam nowości (nowe formaty i rozwiązania)

    Eric Poirier, prezes zarządu MAKRO Cash & Carry Polska
    Magdalena Figurna, head of communication Makro Cash and Carry
    Aleksandra Stępniewska, TGM HoReCa Makro Cash and Carry
    Piotr Kuziela, TGM HoReCa Makro Cash and Carry
    Carlos Texeira, executive chef Hotel Bristol Warszawa
    Marcin Pajewski, współwłaściciel restauracji Słony, Kuchni Otwartej i YeYe Mex Food and Music Bar

  • 10:3011:00

    SŁUCHAM – WYKŁAD O KLIENTACH RESTAURACJI

    Kim jest gość Twojej restauracji? Jak dostosować ofertę handlową do jego potrzeb, jak badać jego oczekiwania? Jak odrzucić na bok ambicje i znaleźć kompromis między spełnianiem własnych marzeń a możliwościami finansowymi i chęciami gości.

    Grzegorz Kłos, właściciel restauracji Ed Red oraz sieci Fabryka Pizzy

  • 11:0011:30

    PANEL DYSKUSYJNY: KIM JEST GOŚĆ RESTAURACJI?

    Przemysław Błaszczyk, szef kuchni, właściciel Mañana Bistro & Wine, współwłaściciel Sezo'novo i Cooler Club & Food
    Monika Brodka, wokalistka, miłośniczka podróży i dobrej kuchni
    Grzegorz Kłos, właściciel restauracji Ed Red oraz sieci Fabryka Pizzy
    Piotr Popiński, właściciel restauracji Dom Wódki, Oberża Pod Czerwonym Wieprzem, Folk Gospoda i Thai Papai

  • 11:3012:00

    PRZERWA NA KAWĘ

  • 12:0012:30

    LICZĘ I ZAPOBIEGAM – WYKŁAD O FINANSACH I PRAWIE

    Identyfikacja ryzyka biznesu gastronomicznego w obszarach: podatki, prawo, zarządzanie i personel, dająca możliwość prawidłowego zarządzania firmą. Informacje w powyższym zakresie mogą uchronić przedsiębiorcę przed niekorzystnym oddziaływaniem zaistniałych zagrożeń a czasami dają możliwość wykluczenia wystąpienia negatywnych zdarzeń.

    Wiesław Pomorski, dr nauk prawnych, doradca podatkowy

  • 12:3013:00

    PANEL DYSKUSYJNY: FINANSE I PRAWO

    Mariusz Diakowski, właściciel restauracji Zielnik, PAPU, Stary Dom
    Paweł Maria Kwiatkowski, właściciel restauracji Tamka 43
    Adam Nożykowski, menedżer w Pionie Bankowości Prywatnej Getin Noble Bank
    Wiesław Pomorski, dr nauk prawnych, doradca podatkowy

  • 13:0013:30

    DYSKUTUJĘ - DEBATA LIGI MISTRZÓW

    Zjawisko oceny restauracji - czyjej ocenie podlegają restauratorzy i szefowie kuchni? Kto ich ocenia: inspektorzy przewodników, blogerzy, konkursy czy goście? Diagnoza kompetencji osób oceniających. Co jest cenniejsze: wysoka ocena krytyków kulinarnych czy pełna sala gości? Jak prawnie odnieść się do negatywnych ocen w internecie, czy i jak na nie reagować? Czy powodzenie biznesu zależy od opinii ludzi z zewnątrz?

    Piotr Bikont, reżyser, publicysta i krytyk kulinarny
    Krzysztof Janiszewski, współwłaściciel restauracji Senses, właściciel konceptu Złoto Hiszpanii
    Agnieszka Kręglicka, współwłaścicielka Kręgliccy - Restauracje & Catering
    Michał Kuter, właściciel i szef kuchni restauracji A Nóż Widelec
    Joanna Mróz, prowadząca Froblog.pl

  • 13:3014:30

    LUNCH

  •   

  •   

    BLOK WARSZTATOWY

  • 14:3015:30

    SESJA WARSZTATOWA - 1 Z 4 DO WYBORU

  •   

    1. RING – GORĄCA DYSKUSJA PRODUCENTÓW, DOSTAWCÓW, SZEFÓW KUCHNI I RESTAURATORÓW

    Jak pogodzić interesy dostawców i odbiorców w kontekście ceny, dostępności i jakości produktów? Debata o potrzebach i możliwościach małych producentów, kompleksowych dostawców i właścicieli punktów gastronomicznych.

    Spotkanie poprowadzi:
    Grzegorz Łapanowski, kucharz i dziennikarz kulinarny, właściciel Food Lab Studio

    Uczestnicy dyskusji:
    Mariusz Białek, właściciel hodowli Hereford i BEEFshop.pl
    Bogdan Bruczko, wiceprezes zarządu Sfinks Polska
    Grzegorz Bukato, właściciel hurtowni owoców i warzyw ”BUKAT”
    Magdalena Figurna, head of communication Makro Cash and Carry
    Tomasz Jakubiak, właściciel restauracji Gar Jakubiaka
    Agnieszka Jarczyńska, właścicielka AJA Fresh Fish & Seafood
    Krzysztof Kołaszewski, współwłaściciel Bobby Burger
    Andrzej Polan, właściciel i szef kuchni restauracji Mała Polana Smaków
    Justyna Sypka Abdulloh, właścicielka Amrit Kebab Restaurant oraz Amrit Sweets
    Piotr Tomalak, dyrektor biznes unitu HoReCa & On The Go Coca-Cola Hellenic

    Uwaga! Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zapisów.

  •   

    2. SERWUJĘ – WARSZTAT INTERAKTYWNY

    Jak zbudować rentowną kartę napojów w restauracji? Długość i forma karty, ustalanie cen (woda, kawa, wino, softy, etc.). Umiejętna sprzedaż napojów niszowych. Techniki prosprzedażowe dla kelnerów.
    W prowadzeniu warsztatów biorą udział producenci, importerzy, dostawcy alkoholi oraz sommelierzy.

    Spotkanie poprowadzi:
    Patrycja Siwiec, zastępca redaktor naczelnej miesięcznika „Food Service”

    Uczestnicy warsztatu:
    Matias Glusman, konsultant branży napojów
    Tomasz Deniziak, key account manager HoReCa w Nespresso
    Robert Czajkowski, key account manager HoReCa w Nespresso
    Tomasz Kolecki, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich

    Uwaga! Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zapisów.

  •   

    3. ZARZĄDZAM – WARSZTAT INTERAKTYWNY

    Efektywna organizacja pracy zespołu w restauracji. Zarządzanie personelem w dużym i małym lokalu: system pracy, system wynagrodzeń, planowanie grafików, dyspozycyjność pracowników i zaangażowanie restauratora.

    Spotkanie poprowadzi:
    Katarzyna Derdzińska, konsultant, trener, coach

    Uczestnicy warsztatu:
    Justyna Kosmala, współwłaścicielka czterech kawiarni-piekarni Charlotte
    Ewa "Malika" Szyc-Juchnowicz, właścicielka i szefowa kuchni restauracji Malika

    Uwaga! Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zapisów.

  •   

    4. KOMUNIKUJĘ – WARSZTAT INTERAKTYWNY

    Jak wprowadzić na rynek nową restaurację pod kątem komunikacji marketingowej? Jakie media wybrać do komunikacji, jakim językiem mówić do gości?

    Analiza na przykładzie:
    • restauracji w modnej lokalizacji – ekspert: Michał Brzozowski, współwłaściciel restauracji Na Lato
    • restauracji sąsiedzkiej – ekspert: Urszula Eriksen, współzałożycielka Nabo Cafe
    • restauracji popularnej – ekspert: Radosław Fronc, prezes zarządu spółki Target Service, właściciel restauracji Kogel Mogel
    • restauracji premium – ekspert: Marta Jakubowska, współwłaścicielka Brasserie Warszawska, Daniel Pawełek, właściciel restauracji Butchery & Wine, Brasserie Warszawska oraz Rozbrat 20

    Spotkanie poprowadzi:
    Agnieszka Małkiewicz, właścicielka AM Food & HoReCa Communications

    Uwaga! Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zapisów.

  • 15:3016:00

    PYTAM - SESJA Q&A

    Szef kuchni, restaurator, marketer, dostawca odpowiadają na pytania zadane poprzez Facebook oraz pytania od publiczności. Zagadnienia: finanse, marketing, produkt, zarządzanie.
    Sesja poparta wcześniejszą kampanią na fanpage Food Service.

  • 16:0016:30

    PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE

  • 20:0002:00

    AFTER PARTY W HOTELOWYM KLUBIE OPERA

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
Food Service Summit Wszelkie prawa zastrzeżone © 2016 projekt i realizacja: VFP Communications