22 października w hotelu Bristol w Warszawie odbyła się konferencja „Handel tradycyjny dziś i jutro. Jak skutecznie sprzedawać?”.
Podczas spotkania zaproszeni eksperci skupili się na zagadnieniach:
– Handel tradycyjny 2016. Jaki jest, jaki będzie wobec zmieniającego się otoczenia biznesowego?
– Handel tradycyjny vs. nowoczesny. Jakie mogą być strategie sukcesu w kanale tradycyjnym?
– Franczyza. Czy to jedyna droga dla niezależnych detalistów?
– Hurt. Jego miejsce wobec zmian w handlu tradycyjnym
– Konsument. Czego chcą klienci, jak się zmieniają, gdzie będą robić zakupy?
– Asortyment. Które kategorie najlepiej rotują? Jakie są trendy?
– Producent. Jak efektywnie sprzedawać w tym kanale?
– Partnerstwo. Czy producentom zależy na kanale tradycyjnym?
Spotkanie moderowała Barbara Mikuśińska-Ozdobińska, redaktor naczelna miesięcznika „Handel”.
Zespół VFP Communications
Fotorelacja z konferencji:
Fot. Krzysztof Plebankiewicz
Tego samego dnia wieczorem odbyła się także uroczysta gala 20. jubileuszu miesięcznika "Handel" oraz wręczenie nagród laureatom konkursu Hit Handlu 2013.
Fotorelacja z gali:
Fot. Krzysztof Plebankiewicz