Konferencja 7 marca 2013 r. Skwer - filia Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny, ul. Krakowskie Przedmieście 60a

"CSR - dobra wola, misja czy konieczność"

prelegenci

  • Luis Andino Velez

    Luis Andino-Velez

    dyrektor sprzedaży dywizji słodyczy w Jutrzence Colian i dyrektor handlowy w FC Solidarność

    Od stycznia 2013 roku związany z Grupą Colian jako Dyrektor Sprzedaży dywizji słodyczy w Jutrzence Colian i Dyrektor Handlowy w FC Solidarność. Posiada 20-letnie doświadczenie w handlu detalicznym i hurtowym w Polsce oraz w zarządzaniu relacjami z klientami na szczeblu krajowym i w Europie Centralnej. Wcześniej współpracował m.in. z Cadbury Wedel i  Lindt. W tej ostatniej firmie jako członek zarządu i dyrektor sprzedaży. Odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie strategii biznesowych krótko- i długoterminowych, doskonalenie procesów handlowych, wzrost rentowności, budowanie oraz zarządzenie dużymi zespołami handlowymi.

  • Wojciech Bystroń

    prezes zarządu Spar Polska

     

  • Artur Czajka

    Artur Czajka

    senior team manager Nielsen

    Psycholog (Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii), z badaniami rynku związany jest od 1994 roku. Pracował na wszystkich szczeblach działalności badawczej – jako ankieter, badacz, konsultant, kierownik projektu i kierownik zespołu badawczego. Ekspert w badaniach rynku FMCG, w zakresie projektowania i realizacji badań ilościowych, a zwłaszcza testów, badań cenowych, badań marek oraz badań zachowań konsumentów w punktach sprzedaży. Do chwili obecnej uczestniczył i kierował ponad 460 projektami badawczymi. Od 1994 roku do 2004 związany z firmą CASE Consumer Attitudes & Social Enquiry. W latach 2005 – 2010 kierował sektorem badań konsumenckich w TNS OBOP. Od lipca 2010 roku w Nielsenie, w zespole badań konsumenckich.

  • Anna Hebda

    Anna Hebda

    senior CS executive, consumer research Nielsen

    Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, socjologii w Collegium Civitas i programu Międzyuczelnianych Indywidualnych Studiów Humanistycznych w Akademii Artes Liberales. Obecnie doktorantka socjologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. W 2008 r. dołączyła do firmy Nielsen. Prowadzi projekty jakościowe i ilościowe, w tym badania trackingowe. Doświadczona moderatorka FGI, IDI i AST.

  • Carlos Saraiva

    Carlos Saraiva

    członek zarządu Eurocashu

    Jest absolwentem Wydziału Sprzedaży i Zarządzania Cornell University (1992), Zarządzania na Universidade Nova w Lizbonie (1994) oraz zaawansowanych kursów zarządzania w ramach programów INSEAD i Stanford. Dołączył do zespołu Eurocash 1 lutego 2011 roku, przechodząc z Jeronimo Martins Dystrybucja, gdzie od 2005 roku jako członek zarządu, a od roku 2007 jako zastępca dyrektora generalnego odpowiadał za działy operacyjne, ekspansji, techniczny, logistyki, HR, BHP oraz kontroling finansowy. Wcześniej w latach 1995-2005 jako dyrektor operacyjny odpowiadał za rozwój, zakupy, jakość i zarządzanie operacyjne siecią dyskontową Biedronka, obejmującą 9 regionów i 30 tys. pracowników. W latach 1985-1995 pracował w Portugalii w Jeronimo Martins na różnych stanowiskach operacyjnych i zakupowych w sieci supermarketów Pingo Doce i hipermarketów Feira Nova. Oprócz języka portugalskiego zna biegle także polski, angielski, hiszpański i francuski.

  • Wojciech Śliwa

    Wojciech Śliwa

    właściciel sklepów Paleo

    lat 54, prezes niezależnej rodzinnej sieci sklepów Paleo i właściciel części sieci sklepów Paleo, pozostałe należą do żony Urszuli i córki Katarzyny. Od 1983 roku nieprzerwanie prowadzi działalność gospodarczą, najpierw prowadząc pracownię cukierniczą, a potem piekarnię. W 1996 roku skoncentrował się na handlu detalicznym w różnych spółkach, w 2002 roku uruchomił pierwszy sklep Paleo. Działa - w Małopolsce i województwie świętokrzyskim. Sklepy Paleo należą do wiodących na rynku lokalnym, uzyskujac bardzo dobre wyniki sprzedaży z metra kwadratowego, w 2012 roku obrót wyniósl średnio 31 200 z metra kwadratowego. Od stycznia działa w strukturach Grupy Zakupowej "Kupiec" z Jastrzebia-Zdroju.

  • Krzysztof Tokarz

    Krzysztof Tokarz

    prezes Grupy Specjał

    ur. w 1962 r. Absolwent AGH w Krakowie, założyciel w 1990 r. firmy Specjał, obecnie jednej z największych firm dystrybucyjnych w Polsce w 100 proc. z polskim kapitałem. Prezes sieci franczyzowej PSH Nasz Sklep SA zrzeszającej obecnie ponad 2,5 tys. sklepów. W skład Grupy Kapitałowej „Specjał” wchodzą obecnie również trzy agencje ochrony oraz dwie hurtownie zaopatrzenia lecznictwa w Rzeszowie i Katowicach, z siecią sklepów medycznych. Założyciel PSH „Unia” oraz Handlu Polskiego, przewodniczący podkarpackiego oddziału POPON. Laureat Srebrnego i Złotego Krzyża Zasługi przyznanego przez Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej oraz Złotego Orzecha nagrody przyznawanej dla najwybitniejszych postaci w branży handlowej. Prywatnie fan sportów ekstremalnych, lubi pływanie, nurkowanie, żeglarstwo, narciarstwo oraz jazdę motocyklem.

  • Francois Vincent

    Francois Vincent

    dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska

    Z firmą Carrefour Polska Francois Vincent związany jest od 2005 roku. Odpowiadał m.in. za ekspansję i nieruchomości. Od 2010 roku jest dyrektorem ds. franczyzy Carrefour. Do Polski po raz pierwszy przyjechał w 1994 roku jako student na staż w Gide Loyrette Nouel.

  • Magdalena Zimna

    Magdalena Zimna

    client service director, consumer panel services, shopper & trade research GfK Polonia

    Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i SGH w Warszawie. Od początku kariery zawodowej związana z badaniami rynku i doradztwem w obszarze kanałów sprzedaży produktów konsumpcyjnych. W GfK Polonia koordynuje prace związane z realizacją projektów w dziedzinie badań panelowych, handlu, zwyczajów zakupowych nabywców oraz gastronomii. Współzałożycielka międzynarodowego zespołu specjalistów GfK Shopper Insight Future Team. Prywatnie pasjonatka podróży dalekich i bliskich, fotografii, malarstwa włoskiego renesansu, dobrej kuchni i wina.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
senastor glossymedia flowertravel fundacja polskiego handlu pfpz Polska Izba Handlu mmp handel vfp
Konferencja marketingowa Handel Tradycyjny Dziś i Jutro Wszelkie prawa zastrzeżone © 2013 projekt i realizacja: VFP Communications