Shopper 3.0

prelegenci i paneliści



  • Sylwia Barthel de Weydenthal

    Sylwia Barthel de Weydenthal

    Client Partner CEE Facebook

    Client Partner CEE w firmie Facebook. Poprzednio dyrektor marketingu z dwudziestolenim doświadczeniem. Prekursorka Lean In w Polsce, organizacji zapoczątkowanej przez Sheryl Sandberg (COO Facebooka) i wspierającej równe trakowanie kobiet w biznesie oraz wspierajacej ich rozwój na najwyższych stanowiskach w organizacjach. Na co dzień mama 2 wspaniałych córek.

  • Alicja Cybulska

    Alicja Cybulska

    strategy director Havas Media

    Strategy Director z 12-to letnim doświaczeniem w mediach w szerokim spectrum kategorii produktowych i marek. Karierę zawodową zaczynała w GfK Polonia Consumer Scan prowadząc badania dla dużych firm FMCG takich jak Unilever, P&G, Tetley, Tchibo, Eris itp. W 2002 roku przeszła do MPG zajmując się na początku badaniami marketingowymi. Od 2006 jako Head of Research and Tools wprowadzała na rynek Polski sieciowe narzędzia strategiczne Decision Support Systems, a także współtworzyła metodologię przygotowania strategii komunikacji. Od 2009 roku odpowiada za strategie komunikacji mediowej dla wszystkich klientów Havas Media. Od 2009 roku jest Wiceprezesem Zarządu Havas Media.

  • Agnieszka Hryniewicz-Bieniek

    Agnieszka Hryniewicz-Bieniek

    country director Google Poland

    Absolwentka kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, ma bogate doświadczenie zawodowe związane z branżą dóbr szybkozbywalnych, mediową, telekomunikacyjną i technologiczną. Do Google dołączyła w 2008 roku jako dyrektor działu sprzedaży. Od 2013 pełni rolę szefa polskiego biura. Do jej zadań należy planowanie strategii długoterminowego rozwoju biznesu w Polsce i zarządzanie relacjami z kluczowymi partnerami. Wcześniej związana m.in. z Polską Telefonią Cyfrową. Aktywnie wspiera działalność promującą dobre praktyki marketingowe – jest współzałożycielką i wiceprezesem stowarzyszenia „Marketing 4 Business". Jako członkini stowarzyszenia "Technologia w spódnicy" Agnieszka promuje różnorodność w środowisku technologicznym wspierając uzdolnione, ambitne i wartościowe kobiety w osiąganiu sukcesów na polu zawodowym i prywatnym. Spełniona zawodowo mama dwójki dzieci, z którymi spędza bardzo aktywnie czas wolny. Dużo podróżuje – nie tylko biznesowo.

  • Maciej Kawka

    Maciej Kawka

    strategic planning manager MEC

    Strateg, mediowiec, entuzjasta nowych technologii. W ciągu 6 lat pracy w MEC współtworzył strategie komunikacyjne dla takich marek jak NIVEA, IKEA czy Nestle. Współautor kampanii skierowanych do kobiet wielokrotnie wyróżnianych i nagradzanych w konkursach branżowych, w tym Effie. Absolwent Metod Ilościowych w Szkole Głównej Handlowej.

  • Rafał Krauze

    Rafał Krauze

    country manager trnd Poland

    Absolwent Wyższej Szkoły Humanistycznej im. im. Aleksandra Gieysztora na wydziale marketingu politycznego. Członek Stowarzyszenia Ludzi Reklamy. Od 17 lat związany z reklamą i marketingiem, począwszy od sieciowej agencji reklamowych EURO RSCG, poprzez polską edycję National Geographic na stanowiskach Marketing Manager i Publishing Director, założyciel i dyr. strategiczny agencji SODOVA, Marketing&PR Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica. Od dwóch lat jako Country Manager polskiego oddziału TRND, największej sieciowej firmy Word of Mouth w Europie. Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie za stworzenie koncepcji i promocję Wielkiego Konkursu Fotograficznego w kategorii New Launch Project Campaign oraz amerykański miesięcznik „New Moment” podczas festiwalu reklamy KREATURA, za użycie sztuki w reklamie.

  • Aneta Martynów

    Aneta Martynów

    redaktor naczelna "Women’s Health", redaktor prowadząca "Men’s Health", dyrektor wydawniczy "Motor-Presse Polska"

    Dyrektor wydawniczy w Motor-Presse Polska, wrocławskim wydawnictwie, które w 2014 w dorocznym plebiscycie "Media & Marketing Polska" otrzymało tytuł Wydawcy Roku. Szefowa redakcji Men’s Health (spośród 40 edycji na świecie jedyna kobieta na tym stanowisku), od 5 lat lidera sprzedaży wśród męskich magazynów w Polsce. Redaktor naczelna Women’s Health, dwumiesięcznika, który beż żadnej promocji zamknął ubiegły rok ze średnią sprzedażą 100 000 egzemplarzy. Od marca tego roku Women’s Health będzie już miesięcznikiem. Uważa, że źródłem sukcesów magazynów w czasach, kiedy każdą treść można znaleźć za darmo w Internecie, jest wyjątkowa formuła pisma i znajomość potrzeb swojej grupy docelowej. Tematem jej prelekcji będzie well-being, światowy trend obecny w mediach dla kobiet, który coraz silniej rozwija się w Polsce.

  • Szymon Michalik

    Szymon Michalik

    group brand marketing manager Adidas

    Rozpoczął karierę w 2001 r. w Unilever Polska, gdzie pracował w zespołach marek Lipton i Rama. Następnie pełnił funkcję European brand managera w centrali firmy w Rotterdamie. Kolejnym krokiem było stanowisko brand managera w Coca-Cola Poland - najpierw dla marki Nestea, a następnie dla marki Coca-Cola Light i Coca-Cola Zero. W 2010 jako senior brand manager przejął odpowiedzialność za markę Heineken w strukturach Grupy Żywiec. Obecnie jest group marketing managerem w Adidas Polska, gdzie odpowiada za całość działań marketingowych marki Adidas w Polsce.

  • Anna Putts

    Anna Putts

    dyrektor marketingu w Samsung Electronics Polska

    Ma wieloletnie doświadczenie w branży medialnej (płatne platformy cyfrowe) i usług telekomunikacyjnych (dostęp do Internetu), zarówno w Polsce jak i za granicą. Od 2014 pełni stanowisko Head of Marketing w Samsung Electronics raportując bezpośrednio do Prezesa firmy Hadriana Baumann. Odpowiada za kompleksową komunikację i pozycjonowanie Samsung, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży, digital i budowanie aspiracyjności marki. Wcześniej przez 7 lat była związana z platformą n (płatna telewizja), gdzie odpowiadała za całość działań marketingowych, w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce. W 2010 będąc dyrektorem Marketingu platformy n zdobyła brązową statuetkę brązową Effie dla skuteczności kampanii reklamowej. Posiada dyplom z marketingu w Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie oraz MBA na American University w Londynie.

  • Dorota Rakowska

    Dorota Rakowska

    marketing manager w Samsung Electronics Polska

    Odpowiedzialna na działania marketingowe dla smatfonow i tabletow Samsung. Ponad 11 lat związana z firma Orange – zarządzając projektami w ramach oferty pre-paid oraz komunikacji dla klientów segmentów B2B i B2C. Ostatnie zajmowane stanowisko to Z-ca dyrektora Komunikacji marki Orange. Ostatnie lata pracy dla Samsung to głownie budowanie strategii marki Samsung oraz wzmacnianie pozycji lidera na rynku. Jednym z działań, które zostało wprowadzone przez koreańskiego producenta to edukacji kobiet i przełamywanie barier jakie kobiety maja myśląc o technologii – „Pieknie Proste”

  • Anna Maria Szutowicz

    Anna Maria Szutowicz

    senior research manager IQS

    Etnografka, wykładowczyni na Uniwersytecie Warszawskim, doktorantka w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Posiada 9-letnie doświadczenie badawcze. Specjalizuje się w badaniach etnograficznych i analizie antropologicznej oraz przekuwaniu insightów konsumenckich na rozwiązania marketingowe. Doświadczona moderatorka setek FGI i IDI. Liderka 3 edycji „Świata Młodych” – najbardziej kompleksowego projektu poświęconego młodym na polskim rynku.

  • Andrzej Wierzchoń

    Andrzej Wierzchoń

    WOM sales manager trnd Poland

    Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale zarządzania. Ponad 15 lat doświadczenia w pracy w marketingu i wsparcia działu sprzedaży na stanowiskach Marketing Managera i General Marketing Managera. Grupa kapitałowa Platan Group, w skład której wchodzi ponad 30 spółek, zarządzającej dużym pakietem produktów począwszy od nieruchomości, hoteli i restauracji, ośrodków sportowych, po artykuły plastyczne oraz plecaki dla dzieci i młodzieży, a także utensylia kuchenne. CANDY HOOVER – międzynarodowej firmy, producenta artykułów AGD głównie na rynek Europejski, posiadającej znaczące udziały w segmentach pralek, lodówek, kuchni i okapów oraz floorcare. SONY Poland i SONY broadcast. Od grudnia 2014 na stanowisku WOM Sales Manager w TRND Polska

  • Matt Wójcik

    Matt Wójcik

    client service director oraz członek zarządu IQS

    Z IQS związany od 1994 roku, czyli od początku istnienia firmy. Aktualnie jako Client Service Director oraz Członek Zarządu wspiera zespoły badawcze w obsłudze kluczowych klientów. Dodatkowo jako ceniony na rynku ekspert badawczy zarządza procesem kształtowania innowacyjnych narzędzi badawczych oraz prowadzi liczne warsztaty strategiczno – marketingowe. Jest członkiem ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).

  • Konferencję poprowadzi:

  • Piotr Pokrzywa

    Piotr Pokrzywa

    redaktor naczelny miesięcznika „Media & Marketing Polska”

MMP VFP Communication
Kobieta jest trendy Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 projekt i realizacja: VFP Communications