KOBIETA JEST TRENDY!

program konferencji



  • 09:3010:00

    Rejestracja uczestników i poranna kawa

  • 10:0010:30

    Kobieta w badaniach

    Anna Maria Szutowicz, senior research manager IQS
    Matt Wójcik, client service director oraz członek zarządu IQS

  • 10:3011:00

    Pięknie proste – Nowoczesne technologie – jak mówić o nich do kobiet

    · Technologia – czy jest sexy?
    · Czy w świecie kobiety jest miejsce na technologie?
    · Jak nadążyć za „nowościami”

    Anna Putts, dyrektor marketingu w Samsung Electronics Polska
    Dorota Rakowska, marketing manager w Samsung Electronics Polska

  • 11:0011:30

    Autoportret Polki w oparciu o autorskie badania MEC

    · Branża reklamowa o polskich kobietach a prawdziwy obraz Polki: jak korporacyjna perspektywa przystaje do rzeczywistości.
    · Matka Polka czy kura domowa? - jak Polki postrzegają siebie, a jak inne kobiety.
    · Postrzeganie wybranych marek i kategorii produktowych: ja vs inne Polki. Prezentacja wyników Brand Bias Survey.

    Maciej Kawka, strategic planning manager MEC

  • 11:3012:00

    Przerwa na kawę

  • 12:0012:30

    Czy marka będąca ikoną footballu ma szanse zdobyć serca kobiet?

    Definicja „grassroots marketingu” i przykłady jego wykorzystania w praktyce na przykładzie dzialłań marki adidas skierowanych do kobiet.

    Szymon Michalik, group brand marketing manager Adidas

  • 12:3013:00

    Kobiety w Technologii – dlaczego potrzeba nas więcej!

    Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, country director Google Poland

  • 13:0013:30

    Fit is new black – światowy trend coraz silniejszy w Polsce

    Well-being jeden z 10 wiodących trendów na świecie jest coraz bardziej widoczny w mediach dla kobiet. Badania przeprowadzone w Polsce potwierdzają, że Polki pokochały well-being – bycie w dobrej formie psychicznej i fizycznej staje się świadectwem świadomego życia i awansu społecznego. Amerykańskie hasło: „Fit is a new black” jest coraz częściej lansowane przez polskie celebrytki, które już nie chcą być trendy, ale fit, eco, organic i bio. Z drugiej strony prasa o zdrowiu sprzedaje się w Polsce słabo. W czym tkwi tajemnica?

    Aneta Martynów, redaktor naczelna „Women’s Health", redaktor prowadząca „Men’s Health", dyrektor wydawniczy „Motor-Presse Polska"

  • 13:3014:00

    Kobieca strona mediów.

    Świat mediów się zmienia, a kobieta wykorzystuje w nim to, co pasuje do jej wartości i celów. Wykład „Kobieca strona mediów" na podstawie badań własnych Havas Media zademonstruje nie tylko różnice w konsumpcji mediów między kobietami i mężczyznami, ale również różną siłę poszczególnych kontaktów z marką na budowanie świadomości marki, wizerunku i wspomaganie decyzji zakupowej u kobiet i mężczyzn. Przyjrzymy się również różnicom w zachowaniach na wielu ekranach na raz oraz w mediach społecznościowych i zastanowimy się, z czego one wynikają.

    Alicja Cybulska, strategy director Havas Media

  • 14:0015:00

    Lunch

  • 15:0015:30

    Wykorzystanie i ukierunkowanie naturalnej komunikacji kobiet w nowoczesnych i efektywnych działaniach Word of Mouth

    · DNA komunikacji word of mouth
    · Dlaczego marka potrzebuje prawdziwej miłości?
    · „Para na całe życie” – właściwy produkt w rękach właściwej konsumentki
    · Kobieta online – Kobieta offline

    Rafał Krauze, country manager TRND Poland
    Andrzej Wierzchoń, WOM sales manager TRND Poland

  • 15:3016:00

    Kobieto, naprawdę jaka jesteś?

    · Kim są kobiety na Facebooku.
    · Czym różnią się od mężczyzn.
    · Czego możemy nauczyć się od kobiet?
    · Przykłady sukcesu komercyjnego kobiet i ich biznesów na Facebooku.

    Sylwia Barthel de Weydenthal, client partner CEE Facebook

  • 16:0016:15

    Zakończenie konferencji

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
MMP VFP Communication
Kobieta jest trendy Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 projekt i realizacja: VFP Communications