prelegenci i paneliści



  • Prelegent

  • Agnieszka Małkiewicz

    Agnieszka Małkiewicz

    doradca, trener, praktyk w branży HoReCa

    Właścicielka AM Horeca Communications - firmy wyspecjalizowanej w kształtowaniu tożsamości marek w branży HORECA (produkty, firmy, regiony, ludzie) oraz w zarządzaniu przedsiębiorstwem gastronomicznym (HR, finanse, marketing). Współpracuje merytorycznie z SGH w Warszawie. Autorka projektu "Jedz i Zarabiaj – Eat and Earn". Organizuje wydarzenia branżowe na terenie całej Polski (Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków) m.in. seminaria, konferencje, panele dyskusyjne, plenerowe wizyty studyjne, spotkania ekspertów promujące polską i regionalną kulturę kulinarną np. „Gotuje się – spotkania do dyskusji”. Podróżuje (głównie po Polsce i Europie) poszukując wiedzy, doświadczeń, inspiracji, ciekawych miejsc i wydarzeń.

  • Paneliści

  • Magda Grzebyk

    Magda Grzebyk

    krytykakulinarna.com

    Z wykształcenia dziennikarka i kulturoznawca, z zawodu marketingowiec, z pasji gastronom i podróżnik. Od trzech lat prowadzi blog krytykakulinarna.com, gdzie publikuje recenzje restauracji i relacje z podróży. Zje wszystko i w tym celu pojedzie wszędzie, jest dociekliwa i wiecznie głodna wrażeń.

  • Aleksandra Lazar

    Aleksandra Lazar

    gastronauci.pl oraz stoliczku.pl

    Twórczyni serwisów Gastronauci.pl oraz Stoliczku.pl. Miłośniczka kulinariów i nowych technologii, pracowała w dużych międzynarodowych korporacjach, napisała kilka książek kucharskich, współpracowała z prasą krajową i zagraniczną.

  • Katarzyna Młynarczyk

    Katarzyna Młynarczyk

    prezes firmy Socjomania, trener, konsultantka ds. marketingu internetowego

    Od ponad 7 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Jeden z czterech trenerów Digital Marketing Institute w Polsce. Tworzy audyty, strategie obecności w social mediach i PR, pomaga agencjom zagranicznym jako konsultant ds. wdrożenia projektów na polski rynek. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji - marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i AGH w Krakowie. Pasjonatka jedzenia i gotowania!

  • Tymoteusz Raffinetti

    Tymoteusz Raffinetti

    social media strategist w agencji Next (Starcom MediaVest Group)

    Z zawodu zajmuje się tworzeniem kompleksowych strategii i rekomendacji działań w mediach społecznościowych. Posiada również doświadczenie w PR oraz marketingu politycznym. Pasjonat nowych mediów, a w szczególności roli social media w ewolucji procesu pozyskiwania, przetwarzania i dystrybucji informacji, a także wpływu mediów 2.0 na media tradycyjne. Prywatnie miłośnik włoskiej kuchni, Formuły 1 i nowych technologii.

  • Daniel Walczak

    Daniel Walczak

    senior marketing manager w Zomato

    Od dwóch lat związany najpierw z Gastronautami, teraz z portalem Zomato. Przez ten czas zebrał bogate doświadczenie o konfliktach pomiędzy restauratorami i recenzentami oraz o tym, jak właściciele restauracji reagują na krytykę w internecie. Dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem newsowym w prasie i telewizji, amator podróżowania - jeśli gdzieś pojedzie, to musi zjeść coś lokalnego.

Krytyka Kulinarna Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 projekt i realizacja: VFP Communications