Zagadnienia:
- Wirtualny Marketing? Strategia, content marketing, narzędzia, budżet, realizacja
- Krytyka kulinarna on-line - portale, social media, blogi
- E-biznesowe rozgrywki - sprzedaż, rezerwacje, opinie
- Tajemna wiedza? – czyli, jak, gdzie i od kogo uczyć się on-line marketingu
- Foodies on-line, gdzie się kończy praca, a gdzie zaczyna uzależnienie?
Agnieszka Małkiewicz, doradca, trener, praktyk w branży HoReCa
udział wezmą:
- Magda Grzebyk, krytykakulinarna.com
- Aleksandra Lazar, gastronauci.pl oraz stoliczku.pl
- Katarzyna Młynarczyk, prezes firmy Socjomania, trener, konsultantka ds. marketingu internetowego
- Tymoteusz Raffinetti, social media strategist w agencji Next (Starcom MediaVest Group)
- Daniel Walczak, senior marketing manager w Zomato
dyskusję poprowadzi Agnieszka Małkiewicz, doradca, trener, praktyk w branży HoReCa