program konferencji



  • 13:3014:00

    rejestracja uczestników

  • 14:0015:00

    powitanie i wykład

    Zagadnienia:
    - Wirtualny Marketing? Strategia, content marketing, narzędzia, budżet, realizacja
    - Krytyka kulinarna on-line - portale, social media, blogi
    - E-biznesowe rozgrywki - sprzedaż, rezerwacje, opinie
    - Tajemna wiedza? – czyli, jak, gdzie i od kogo uczyć się on-line marketingu  
    - Foodies on-line, gdzie się kończy praca, a gdzie zaczyna uzależnienie?

    Agnieszka Małkiewicz, doradca, trener, praktyk w branży HoReCa

  • 15:0015:30

    przerwa na kawę

  • 15:3017:00

    dyskusja z udziałem zaproszonych gości i publiczności

    udział wezmą:
    - Magda Grzebyk, krytykakulinarna.com
    - Aleksandra Lazar, gastronauci.pl oraz stoliczku.pl
    - Katarzyna Młynarczyk, prezes firmy Socjomania, trener, konsultantka ds. marketingu internetowego
    - Tymoteusz Raffinetti, social media strategist w agencji Next (Starcom MediaVest Group)
    - Daniel Walczak, senior marketing manager w Zomato

    dyskusję poprowadzi Agnieszka Małkiewicz, doradca, trener, praktyk w branży HoReCa

  • 17:00

    zakończenie spotkania

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
Krytyka Kulinarna Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 projekt i realizacja: VFP Communications