prelegenci i paneliści:
-
-
• Jakub Abramczuk
dyrektor ds. rozwoju wideo online w grupie Cyfrowego Polsatu
Od 2016 r. dyrektor ds. rozwoju wideo online w grupie Cyfrowego Polsatu. Odpowiedzialny między innymi za rozwój funkcjonalny aplikacji IPLA.TV na WWW oraz w multimedialnych urządzeniach konsumenckich. Karierę zawodową w branży online rozpoczynał w spółce Agora SA, z którą był związany od 2004 r. Początkowo wspierał rozwój obszaru Online Communities, w latach 2006-2008 współtworzył dział wideo. Jako szef serwisów wideo od 2008 r. odpowiadał za obszar rozwoju playera wideo i narzędzi dystrybucji treści wideo na internetowych powierzchniach grupy Gazeta.pl. Kompetencje w obszarach social i multimedia łączył, zarządzając partnerską siecią Agory (MCN) w ekosystemie YouTube i zdobywając certyfikację w zakresie Audience Growth.
Jest zdigitalizowany od zarania dziejów, autor jednej z pierwszych w Polsce prac magisterskich poświęconych użytkownikom internetu. Odłączony od sieci - biega. Czasami po 100-150 kilometrów.
-
• Marcin Bogłowski
dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego TVN Media
Od 20 lat w branży mediowej. Zaczynał w agencji reklamowej GREY. Przeszedł wszystkie szczeble pracy w domu mediowym. Od 2003 do 2008 roku Dyrektor Generalny MediaCom Warszawa. Można powiedzieć, że towarzyszył ewolucji rynku mediowego prawie od początku. Od 2008 roku pracuje po stronie nadawcy – TVN, gdzie jest odpowiedzialny za badania i rozwój w obszarze reklamy. Jednym z jego zadań jest poszukiwanie nowych dróg monetyzacji inwestycji nadawcy w jakościowy kontent.
-
• Christian Brent
SVP global research & audience strategy Fox Networks Group
Christian pracuje w Fox Networks Group od ponad 2 lat, obecnie jako senior vice president of Global Research & Audience Strategy. Na tym stanowisku, utworzonym w czerwcu 2014 r., zarządza wszystkimi badaniami FNG na trzech kluczowych rynkach: w Europie i Afryce, Ameryce Łacińskiej i Azji i Pacyfiku. Kompetencje Christiana obejmują analizę widowni telewizyjnej, digital oraz specjalne projekty badawcze, które realizuje we współpracy z zespołami Fox, Fox Sports oraz National Geographic na całym świecie.
Christian Brent to doświadczony ekspert z unikatową wiedzą w zakresie analizy widowni telewizyjnej, badań i strategii marketingowych. Pracował na stanowiskach kierowniczych w międzynarodowych firmach w Wielkiej Brytanii i USA. Przed dołączeniem do FNG przez 7 lat był związany z BBC Worldwide, gdzie zarządzał międzynarodowym działem badań i strategii. Wcześniej Christian związany był z Walt Disney Teleivsion Latin America, z siedzibą w Miami. Pracował także i mieszkał w Hongkongu.
Christian Brent ukończył MBA na Warwick Business School (WBS) w Wielkiej Brytanii oraz China Europe International Business School (CEIBS) w Szanghaju w Chinach.
-
• Tomasz Bruss
managing director i założyciel Mediafarm
Tomasz Bruss jest od ponad 15 lat związany z rynkiem mediów i reklamy. Poznawał go z perspektywy domu mediowego (w Starcomie przeszedł drogę od media plannera do media managera), nadawcy telewizyjnego (w MTV Networks Polska pracował jako Advertising & Sponsorship Director) i niezależnego konsultanta. Obecnie kieruje Mediafarm, siecią reklamową wyspecjalizowaną głównie w prowadzeniu kampanii wideo.
-
• Sławomir Jurek
branded content director Polska Discovery Networks CEEMEA
Z Discovery Networks CEEMEA współpracuje od 2015 r., zajmując stanowisko branded content partnership directora na region CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka). Zanim dołączył do zespołu Discovery, przez ponad 20 lat pracował w renomowanych agencjach reklamowych w Polsce i za granicą, pełniąc funkcję dyrektora kreatywnego m.in. w Leo Burnett, Momentum Worldwide, Euro RSCG 4D oraz chief idea officera w Cheil Worldwide.
-
• Łukasz Kołdys
research manager MEC
Socjolog ze ścisłym umysłem. Od ponad 10 lat pracuje w obszarze badań marketingowych i badań mediów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w agencji badawczej Pentor (obecnie TNS Polska), domach mediowych Omnicom Media Group oraz MEC, w którym obecnie kieruje działem badań konsumenckich.
-
• Wojciech Kowalczyk
współautor bloga ScreenLovers
Pracuje w branży reklamowej od ponad 10 lat. Aktualnie współtworzy branżowy portal ScreenLovers.pl oraz pracuje w Biurze Reklamy TVP jako zastępca dyrektora ds. rozwoju produktu. Wcześniej odpowiadał za przychody reklamowe oraz marketing stacji MTG w Polsce: Polsat Viasat History, Polsat Viasat Nature i Polsat Viasat Explore. W latach 2006-2015 odpowiadał za marketing i badania w Atmediach, ostatnio na stanowisku dyrektora marketingu. Wcześniej związany z Optimum Media OMD, gdzie odpowiadał za strategie mediowe m.in. dla McDonald's, Johnson & Johnson, Lotos. Felietonista magazynu „Tele Pro", arbiter Komisji Etyki Reklamy. Prelegent m.in. Research Director Meeting, EGTA (Koln 2012), Kongresu dziecięcego (Warszawa, 2010), Channel's Summit (London, 2010-2012), Purple Day, Mindhshare (Warszawa, 2012), Crimea Media Com Summit (Ałuszta, 2013). Prowadzący warsztaty „Gry wojenne - pozycjonowanie marek" (Uczelnia Łazarskiego, Warszawa, 2012).
-
• Joanna Nowakowska
współautorka bloga ScreenLovers
Od 10 lat związana z rynkiem reklamy. Kolejno w "Media & Marketing Polska", następnie w dziale marketingu Atmediów, a od 2013 związana z MEC, gdzie odpowiada za komunikację zewnętrzną i prowadzenie projektów badawczych związanych z rynkiem wideo.
-
• Marta Nowakowska
dyrektor ds. licencji TV i VOD Kino Świat
Od 20 lat związana z rynkiem telewizyjnym i dystrybucji filmów w Polsce. Pracowała m.in. w telewizjach HBO i TV Puls, także u dystrybutorów: Monolith Films i Kino Świat (gdzie jest obecnie zatrudniona). Współpracuje ze wszystkimi telewizjami i operatorami VOD w Polsce. Ma wieloletnie znajomości wśród dystrybutorów w Polsce i za granicą. Zajmuje się selekcją filmów na potrzeby TV i VOD oraz sprzedażą licencji. Prywatnie wychowuje dwoje dzieci oraz prowadzi w Warszawie własną restaurację i klub dla dzieci.
-
• Bartosz Owczarczyk
business integration manager SMG DNA
Doradza w obszarach efektywnej dystrybucji treści marketingowych, produktów analitycznych oraz narzędzi pozwalających na zbieranie danych, ich organizację i zarządzanie nimi. Jest ekspertem ds. komunikacji marketingowej w digitalu. Z branżą marketingową związany od 10 lat.
-
• Piotr Piętka
prezes zarządu SMG Polska
Od 2013 r. pełni funkcję Prezesa Zarządu oraz CEO Starcom Mediavest Group w Polsce (SMG Polska). W tym czasie przeprowadził proces strategicznych zmian wewnątrz agencji, których celem jest dostarczanie klientom najbardziej skutecznych rozwiązań biznesowych, integrujących specjalistyczne usługi z różnych obszarów komunikacji marketingowych. SMG Polska pod jego kierownictwem, wspólnie z klientami zdobyła najważniejsze nagrody i wyróżnienia na polskich i międzynarodowych festiwalach oraz konkursach, w tym między innymi trzykrotnie tytuł najbardziej efektywnej agencji mediowej w Polsce - Effie Awards, tytuł Agencji Mediowej Roku Mixx Awards, a także Złoto w kategorii Best Communications Strategy w globalnym konkursie Festival of Media.
-
• Daniel Reszka
VP, marketing & product Viacom International Media Networks Poland
Jest odpowiedzialny za rozwój strategii programowych oraz marketingowych dla wszystkich kanałów z portfolio Viacom International Media Networks Poland, czyli MTV Polska, VIVA Polska, Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr, Comedy Central, Comedy Central Family, Paramount Channel HD. Z Viacom International Media Networks związany od 2006 roku. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w TVP S.A, The Washington Times i w Polsacie.
-
• Sebastian Szmigielski
agency partner CEE Facebook
W Facebooku od 2011 roku. Jego zadanie to budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi domami mediowymi, agencjami i reklamodawcami z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej pracował w domu mediowym Omnicom.
-
• Jacek Szymczyk
ad sales director Polska w Discovery Networks CEEMEA
Związany z Discovery Networks od ponad 10 lat, gdzie od 2014 r. zajmuje stanowisko ad sales directora. Przewodzi zespołowi Brand Partnership Discovery Media, który odpowiada za realizację szeregu niestandardowych i wielokrotnie nagradzanych projektów. Realizacje Discovery Media przekraczają granice naturalnego środowiska telewizji, wykorzystując potencjał wszystkich dostępnych platform komunikacji.
-
• Aleksander Śmigielski
wiceprezes i media director CEE and CIS Boehringer Ingelheim
Jest odpowiedzialny za strategię mediową, planowanie i zakup mediów dla wszystkich marek koncernu w 32 krajach CEE i CIS. Wcześniej przez 7 lat nadzorował i przygotowywał wdrażanie strategii mediowych dla wszystkich marek Unilevera w ponad 20 krajach Europy Środkowej i Wschodniej oraz w Grecji i na Cyprze. Przed Unileverem pracował w OMD, gdzie pełniąc funkcję dyrektora zarządzającego, poza innymi obowiązkami, zaangażowany był w planowanie i kupowanie kampanii TV dla klientów tego domu mediowego. Jest absolwentem programu MBA, w branży od roku 2000.
-
• Maciej Ziąbrowski
dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego TVN Media
Z rynkiem mediów i reklamy związany od 18 lat. W TVN Media od 2008 roku gdzie odpowiada m.in.: za współtworzenie strategii rozwoju produktu reklamowego w obszarze on-line i synergii cross-mediowej, tworzenie zindywidualizowanych rozwiązań dla klientów łączących różne media i produkty reklamowe oraz badania efektywności reklamy. Wcześniej związany z domem mediowym MediaCom Warszawa, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za dział planowania strategicznego tworzącego rozwiązania w zakresie zintegrowanych strategii komunikacji dla kluczowych reklamodawców takich jak Procter & Gamble, Mars, czy Danone.
-
• Aneta Zima
multiscreen manager SMG Starcom
Z branżą komunikacji marketingowej związana od 2009 r. W 2015 r. została menedżerem ds. planowania i komunikacji wielokanałowej (multiscreen) w domu mediowym SMG Starcom. Od 2011 r. pracuje w zespole obsługującym m.in. T-Mobile Polska, w którym koordynuje prace teamu Multiscreen zajmującego się planowaniem i zakupem TV oraz video online.