Christian Brent, senior vice president global research & audience strategy, Fox Networks Group
• Dlaczego należałoby się reklamować?
• Bariery
• Pomysły na przyszlość
Aleksander Śmigielski, wiceprezes Boehringer – Ingelheim, media director CEE and CIS
Marcin Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego TVN Media
Maciej Ziąbrowski, dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego TVN Media
Bartosz Owczarczyk, business integration manager SMG DNA
Aneta Zima, multiscreen manager SMG Starcom
• Jak telewizję i jej przyszłość widzą ci, którzy inwestują w nią pieniądze reklamowe?
• W jakim stopniu telewizja jako nośnik reklam realizuje ich cele biznesowe?
• Jakich zmian na rynku reklamy TV spodziewają się w perspektywie najbliższych lat?
Wojciech Kowalczyk, współautor bloga ScreenLovers
Joanna Nowakowska, współautorka bloga ScreenLovers
Sławomir Jurek, branded content director Polska w Discovery Networks CEEMEA
Jacek Szymczyk, ad sales director Polska w Discovery Networks CEEMEA
• Dlaczego niektóre filmy i programy tv cieszą się wielką oglądalnością a inne nie?
• Na jakich polach dystrybucji filmy i programy tv zarabiają pieniądze?
• Jak decydować o wyborze dobrego filmu/programu tv?
Marta Nowakowska, dyrektor ds. licencji TV i VOD Kino Świat
Jakub Abramczuk, dyrektor ds. rozwoju wideo online w grupie Cyfrowego Polsatu
Tomasz Bruss, managing director i założyciel Mediafarm
Michał Kozicki, prezes HBO Polska
Marta Nowakowska, dyrektor ds. licencji TV i VoD Kino Świat
Piotr Piętka, prezes zarządu SMG Polska
Daniel Reszka, VP, marketing & product Viacom International Media Networks Poland
Dyskusję poprowadzą:
Piotr Machul, „Media & Marketing Polska”, MMP24.pl
Tomasz Wygnański, zastępca redaktora naczelnego miesięcznika „Media & Marketing Polska”
Łukasz Kołdys, research manager MEC
• Żyjemy w świecie komunikacji wizualnej – ewolucja od tekstu do wideo
• Marketing na ludziach, nie cookies – kluczowy w świecie wieloekranowości
• Możliwości marketingowe wideo w Facebooku, jak badać ich wpływ na biznes
Sebastian Szmigielski, agency partner CEE Facebook
• Kluczowe KPI kampanii wideo online
• Reklama wideo a ad-block
• Czy Twoi odbiorcy widzą Twoje reklamy?
Tomasz Bruss, managing director i założyciel Mediafarm
Nagrody:
• Trzy pakiety umożliwiające bezpłatny roczny dostęp do pełnego kontentu Player.pl Fundator nagród: Biuro Reklamy TVN Media
• Najnowszy smartfon Samsung Galaxy S7 wraz z goglami do wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR LITE
Fundator nagród: Starcom Mediavest Group