program



  • 09:3010:00

    Rejestracja gości i poranna kawa

  • 10:0010:30

    Złoty wiek telewizji? Przyszłość kanałów telewizyjnych w dobie cyfrowej rewolucji

    Christian Brent, senior vice president global research & audience strategy, Fox Networks Group

  • 10:3011:00

    Przejrzystość reklamowania się w internecie widziana oczyma reklamodawcy

    Dlaczego należałoby się reklamować?
    Bariery
    Pomysły na przyszlość

    Aleksander Śmigielski, wiceprezes Boehringer – Ingelheim, media director CEE and CIS

  • 11:0011:30

    2+2=5. Czyli jak wykorzystać potencjał synergii TV i wideo online

    Marcin Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego TVN Media
    Maciej Ziąbrowski, dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego TVN Media

  • 11:3012:00

    Przerwa na kawę

  • 12:0012:30

    Czy możemy już mówić o rynku wideo w Polsce?

    Bartosz Owczarczyk, business integration manager SMG DNA
    Aneta Zima, multiscreen manager SMG Starcom

  • 12:3013:00

    Wizerunek TV w oczach reklamowych decydentów: autorskie badanie ScreenLovers

    Jak telewizję i jej przyszłość widzą ci, którzy inwestują w nią pieniądze reklamowe?
    W jakim stopniu telewizja jako nośnik reklam realizuje ich cele biznesowe?
    Jakich zmian na rynku reklamy TV spodziewają się w perspektywie najbliższych lat?

    Wojciech Kowalczyk, współautor bloga ScreenLovers
    Joanna Nowakowska, współautorka bloga ScreenLovers

  • 13:0013:30

    Discovery – jak wykorzystać potencjał Virtual Reality

    Sławomir Jurek, branded content director Polska w Discovery Networks CEEMEA
    Jacek Szymczyk, ad sales director Polska w Discovery Networks CEEMEA

  • 13:3014:00

    Dlaczego niektóre filmy zarabiają a inne nie? I gdzie?

    Dlaczego niektóre filmy i programy tv cieszą się wielką oglądalnością a inne nie?
    Na jakich polach dystrybucji filmy i programy tv zarabiają pieniądze?
    Jak decydować o wyborze dobrego filmu/programu tv?

    Marta Nowakowska, dyrektor ds. licencji TV i VOD Kino Świat

  • 14:0014:50

    Lunch

  • 14:5015:20

    Panel dyskusyjny
    Między debiutem Netfliksa a zamknięciem Kinopleksu – perspektywy polskiego rynku VoD

    Jakub Abramczuk, dyrektor ds. rozwoju wideo online w grupie Cyfrowego Polsatu
    Tomasz Bruss, managing director i założyciel Mediafarm
    Michał Kozicki, prezes HBO Polska
    Marta Nowakowska, dyrektor ds. licencji TV i VoD Kino Świat
    Piotr Piętka, prezes zarządu SMG Polska
    Daniel Reszka, VP, marketing & product Viacom International Media Networks Poland

    Dyskusję poprowadzą:
    Piotr Machul, „Media & Marketing Polska”, MMP24.pl
    Tomasz Wygnański, zastępca redaktora naczelnego miesięcznika „Media & Marketing Polska”

  • 15:2015:50

    Light viewerzy TV

    Łukasz Kołdys, research manager MEC

  • 15:5016:20

    Facebook – jak budować marki w świecie mobile i wieloekranowości

    Żyjemy w świecie komunikacji wizualnej – ewolucja od tekstu do wideo
    Marketing na ludziach, nie cookies – kluczowy w świecie wieloekranowości
    Możliwości marketingowe wideo w Facebooku, jak badać ich wpływ na biznes

    Sebastian Szmigielski, agency partner CEE Facebook

  • 16:2016:50

    KPI’s doskonałej kampanii wideo online

    Kluczowe KPI kampanii wideo online
    Reklama wideo a ad-block
    Czy Twoi odbiorcy widzą Twoje reklamy?

    Tomasz Bruss, managing director i założyciel Mediafarm

  • 16:5016:55

    Konkurs wizytówkowy

    Nagrody:
    Trzy pakiety umożliwiające bezpłatny roczny dostęp do pełnego kontentu Player.pl Fundator nagród: Biuro Reklamy TVN Media
    Najnowszy smartfon Samsung Galaxy S7 wraz z goglami do wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR LITE
    Fundator nagród: Starcom Mediavest Group

  • 16:5517:00

    Podsumowanie i zakończenie konferencji

  •   

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
Multiscreen Day Wszelkie prawa zastrzeżone © 2016 projekt i realizacja: VFP Communications