Rusz głową, czyli alternatywne możliwości zarabiania w restauracji

"Agnieszka Małkiewicz", 'img' => "malkiewicz.png", 'desc' => "Ekspert branży gastronomicznej, doradca, trener. Łączy restauratorskie doświadczenie z marketingową wiedzą i PR-owską praktyką zdobytą w międzynarodowych korporacjach. Jej specjalizacja to biznes gastronomiczny, w ramach którego doradza, szkoli, organizuje i kreuje nowoczesne programy komunikacji marketingowej budujące i promujące wizerunek firm, miejsc i ludzi. Tworzy rubrykę „Marketing gastronomiczny w praktyce” w magazynie „Food Service”." ) ); $guest_list = array( array( 'name' => "Bogdan Gałązka – szef kuchni i współwłaściciel Gothic Cafe and Restaurant na Zamku w Malborku", 'img' => "galazka.png", 'desc' => "Absolwent Akademi Kulinarnej Kurta Schellera i New York Culinary Academy. Chef kuchni i współwłaściciel Gothic Cafe and Restaurant na Zamku w Malborku. Autor dwóch książek kucharskich o kulinarnych zwyczajach na zamku w Malborku: „Kuchnia wielkich mistrzów na zamku w Malborku” i „Kuchnia królów polskich na zamku w Malborku”." ), array( 'name' => "Tomasz Jakubiak – kucharz i dziennikarz kulinarny", 'img' => "jakubiak.png", 'desc' => "Wcześniej szef kuchni w znanych warszawskich i zielonogórskich restauracjach. Gospodarz popularnego programu „Jakubiak w sezonie” w telewizji Kuchnia+, gdzie przekonuje do korzystania z rodzimych, sezonowych produktów, a także odwiedza polskich rolników i hodowców. Przez cztery lata związany z telewizją śniadaniową „Dzień dobry TVN”, gościnnie występował też w programie „Pytanie na śniadanie”. Tomek jest wielbicielem kuchni meksykańskiej, dlatego pokusił się o stworzenie sieci restauracji S’poco Loco, które cieszą się uznaniem miłośników ostrej kuchni. W ramach promocji ulicznego jedzenia zorganizował w czerwcu 2013 roku pierwszy Street Food Festival by Tomasz Jakubiak, którego ideą było pokazanie nowego podejścia do kuchni – inaczej mówiąc – zdrowy fast food. W roku 2013 Tomasz Jakubiak dołączył do Fundacji Klubu Szefów Kuchni." ), array( 'name' => "Artur Moroz – właściciel i szef kuchni restauracji Bulaj
w Sopocie", 'img' => "moroz.png", 'img_desc' => "fot. Renata Dąbrowska", 'desc' => "Ur. 1977, restaurator, absolwent SGGW (Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji), trzy lata pracował w londyńskich restauracjach. W wieku 23 lat został najmłodszym szefem kuchni restauracji Dom Restauracyjny Gessler w Warszawie. Od 10 lat jest właścicielem restauracji Bulaj w Sopocie. Był jednym z 12 najlepszych kucharzy polskich, których przepisy promowały polską kuchnię podczas polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Nagrywa programy telewizyjne, w których promuje polskie produkty regionalne, między innymi gęsinę oraz potrawy z ryb. Współpracuje na stałe z województwem kujawsko-pomorskim, promując gęsinę. Przygotowywał kilka kolacji w Stanach Zjednoczonych oraz otwierał pierwszy tydzień kuchni polskiej w Haifie (Izrael)." ), array( 'name' => "Maciej Żakowski – współwłaściciel gastrobaru MOMU, odpowiedzialny też za sukces marek Banjaluka i AIOLI", 'img' => "zakowski.png", 'img_desc' => 'fot. Adam Tarasiuk', 'desc' => 'Odpowiedzialny za stołeczne marki gastronomiczne AIOLI Cantine Bar Cafe Deli (www.aioli-cantine.com), MOMU.gastrobar (www.momu.pl) i Banjaluka Warszawa (www.banjaluka.pl). Z wykształcenia socjolog, z zawodu twórca marek, ich strategii i komunikacji z 10-letnim doświadczeniem w pracy dla największych marek w Polsce, od wódki Baczewski, przez wiele marek komunikacyjnych, farmaceutycznych i FMCG, po Centrum Nauki „Kopernik”. Interesuje się komunikacją w wysokokonkurencyjnych kategoriach produktowych, miejscem marek w kulturze i życiu społecznym oraz rewitalizacją klasycznych polskich marek.' ) ); ?>

prowadząca konferencję

goście specjalni