Konferencja 7 marca 2013 r. Skwer - filia Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny, ul. Krakowskie Przedmieście 60a

"CSR - dobra wola, misja czy konieczność"

program

Program konferencji:

  • 09:30

    rejestracja, poranna kawa

  • 10:00 10:10

    powitanie

    Marc Liewehr

    prezes VFP Communications


    Piotr Pokrzywa

    redaktor naczelny „Media & Marketing Polska”

  • 10:10 10:40

    Irena Pichola

    dyrektor, lider zespołu ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu PwC

    „CSR: to się mierzy”

  • 10:40 11:10

    Małgorzata Szlendak

    kierownik ds. komunikacji korporacyjnej i PR Nestlé Polska SA

    „Nestlé. Tworzenie wspólnej wartości – harwardzki model prowadzenia biznesu w praktyce”

  • 11:10 11:40

    Alfred Kubczak

    dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska SA

    „Jak umiejętnie połączyć działalność podstawową firmy z programami społecznymi na przykładzie Partnerstwa dla Zdrowia”

  • 11:40 12:00

    Przerwa na kawę

  • 12:00 12:30

    Beata Ptaszyńska-Jedynak

    public affairs and communications manager Coca-Cola Poland Services

    „Odpowiedzialność wobec współczesnego konsumenta na podstawie strategii i działań CSR firmy Coca-Cola”

  • 12:30 13:00

    Paweł Tyszkiewicz

    pełnomocnik zarządu SKM SAR, prezes fundacji Ad Artis

    „CSR wobec dostawców – utrapienie czy konieczność?”

  • 13:00 14:00

    Lunch

  • 14:00 14:30

    Krzysztof Kłapa

    starszy dyrektor ds. korporacyjnych i zasobów ludzkich McDonald's Polska

    temat do potwierdzenia

  • 14:30 15:00

    Małgorzata Kwilosz

    customer marketing director, board member Diageo Polska

    Aneta Jóźwicka

    corporate relations director Diageo Polska

    „Czy firma alkoholowa może być odpowiedzialna? Korzyści dla biznesu”

  • 15:00 15:20

    Przerwa na kawę

  • 15:20 15:50

    Monika Jabłkowska

    dyrektor departamentu strategii i relacji inwestorskich banu BPH SA

    „Fair play – sposób działania i wyznacznik strategii organizacji”

  • 15:50 16:30

    Panel dyskusyjny


    panel dyskusyjny poprowadzą:

     

    Paweł Oksanowicz

    prowadzący audycję „Bizon” w Radiu PiN

     

    oraz

    Tomasz Wygnański

    zastępca redaktora naczelnego miesięcznika „Media & Marketing Polska"

  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.