"CSR - dobra wola, misja czy konieczność"
prelegenci i paneliści
-
Joanna Albin
Brand manager Kuchni+, jedynego polskiego kanału kulinarnego i autorskiej stacji platformy NC+. Odpowiada za strategię i kreację. Wprowadzała kanał Kuchnia+ na rynek. Wspólnie z działem programowym odpowiada za produkcję programów własnych stacji. Współpracuje z innymi telewizjami na świecie o podobnej tematyce. Jest pomysłodawczynią i głównym organizatorem przeglądu filmów kulinarnych Kuchnia+ Food Film Fest.
-
fot. Zosia Zija
& Jacek Pióro
Adam Chrząstowski
Szef kuchni restauracji Ancora w Krakowie. Wcześniej pracował m.in. w warszawskich hotelach Bristol, Sheraton oraz Rialto. Był menedżerem i trenerem Młodzieżowej Kulinarnej Reprezentacji Polski. W Szanghaju zarządzał restauracjami Hunters i Tropicana należącymi do Troy Group. Od 2007 r. współtworzy restaurację Ancora w Krakowie – pięciokrotnie wyróżnioną w przewodniku Michelin. Współprowadzący program kulinarny Alfabet Kulinarny Kurta Schellera w Polsacie. Prowadzący programy kulinarne w Kuchnia+. Felietonista „Food Service” i autor bloga chefadam.pl. W 2011 r. wybrany na głównego konsultanta kulinarnego w Departamencie Koordynacji Przewodnictwa Polski w Radzie Unii Europejskiej MSZ.
-
Przemysław Dzienuć
Senior social media specialist, Performics/ZenithOptimedia Group. Z mediami społecznościowymi związany od ponad 6 lat, pierwsze kroki w społecznościach stawiał w serwisie Grono.net. Aktualnie na stanowisku Senior Social Media Specialist w Performics (ZenithOptimedia Group), gdzie odpowiada za strategię oraz działania w social media dla wszystkich Klientów ZenithOptimedia. Pracował z takimi markami jak adidas, Maspex, DHL, Nestle, Warner Bros, PZ CUSSONS, Electrolux, Wedel, L’Oreal Polska, Ferrero. Prywatnie maniak mediów społecznościowych, jest online 18 godzin na dobę.
-
fot. Stanisław Boniecki
Krzysztof Gałkowski
Twórca i współwłaściciel Beirut Hummus & Music Bar oraz baru Kraken. Z wykształcenia biochemik i ekonomista, związany z warszawską sceną gastronomiczną od 2001 r. Współtworzył legendarny klub Jazzgot, jedno z pierwszych wyjątkowych miejsc na mapie Warszawy, które na stałe wpisało się w historię miejskich klubów. Później związany z warszawskim Hard Rock Cafe oraz krajową sceną koncertową, prowadził agencję koncertową Bang Bang Production, realizując setki koncertów wyjątkowych artystów. W latach 2006-2011 związany z Instytutem Adama Mickiewicza, tworzył program zagranicznej promocji polskiej muzyki alternatywnej i jazzowej. Podczas jednej z licznych podróży przywiózł pomysł hummus baru, bazującego na potrawie wtedy znanej nielicznej grupie fanów kuchni bliskowschodniej i wegetariańskiej. W 2010 r. z miłości do dobrej kuchni i muzyki powstał nowy, bezkompromisowy koncept gastronomiczny "bar deluxe" łączący nietuzinkową kuchnię z dbałością o design i muzykę. Wspólnie z Grzegorzem Waligórą w 2011 r. otworzył Beirut Hummus & Music Bar, miejsce wyznaczające nowy trend na warszawskim rynku. W 2012 r. rozszerzyli działalność o nowy koncept, bar Kraken, będący uzupełnieniem oferty Beirutu.
-
Katarzyna Gądek
Zastępca dyrektora ds. turystyki, Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta, Urząd Miasta Krakowa.
Kraków od wielu lat wykorzystuje restauracje jako walor turystyczny do promocji miasta wśród turystów i smakoszy. Organizuje Akcję Rekomendacji Krakowskich Restauracji mobilizując wszystkie lokale gastronomiczne do podnoszenia jakości swoich usług. Efektem Akcji jest m.in. Przewodnik po restauracjach „Kraków na Widelcu”, który już od 8 lat dystrybuowany jest na największych targach turystycznych Europy. Kraków jest jedynym miastem, z którego pochodzą dwa produkty regionalne (obwarzanek krakowski i chleb prądnicki) uczestniczące w unijnym systemie ochrony produktów regionalnych.
-
fot. Marcin Klaban
Marta Gessler
Restauratorka, designerka, prekursorka food designu, właścicielka restauracji Qchnia Artystyczna i autorskiej kwiaciarni Warsztat Woni. Felietonistka „Wysokich Obcasów”, stała współpracowniczka „Wysokich Obcasów Extra” oraz „Dobrego Wnętrza”, autorka książek kulinarnych i publikacji dotyczących kompozycji kwiatów. Prowadziła także własny program emitowany przez telewizję TVN Style - „Notes kulinarny”. W 2004 r. zdobyła Oscara Kulinarnego w kategorii „publikacja prasowa”. Od ponad 20 lat prezentuje twórcze podejście zarówno do jedzenia, jak i aranżacji wnętrz. Jest inicjatorką pierwszych Targów Książki Kulinarnej.
-
fot. Julián Redondo Bueno
Katarzyna Gliszczyńska
Specjalistka od zarządzania designem. Od lat zajmuje się zarządzaniem designem. Najpierw interaktywnym, następnie innowacyjnych produktów wyposażenia wnętrz - Planika Fires. Współpracowała z włoską firmą Rea & Partners przy wprowadzaniu włoskich i hiszpańskich marek na rynek polski. Autorka cyklu warsztatów: Co-creation, Service Design i Design for All. W 2010 zarządzała wdrożeniem innowacyjnego projektu Mamama - multisensorycznych mebli wspierających rozwój dziecka. Współpracując z Pro-Designem, odpowiadała za kwestie merytoryczne projektów spółki i kontakty z biznesem. Brała udział w 3 kompleksowych wielomiesięcznych procesach firmy Park - Zaawansowany Consulting Zarządzania Designem i Innowacją. W 2010 r. zaprojektowała warsztaty i konferencję Food Design, pierwsze takie wydarzenie w Polsce. Autorka programu pierwszych studiów podyplomowych Food Design w Polsce. We wrześniu 2011 poprowadziła 5-dniowe warsztaty "Nowa Forma Swarzędz". W tym samym roku poprowadziła grupę projektową w konkursie SCA na opakowanie do klocków Lego. W latach 2009-2013 uczestniczyła, organizowała i prowadziła wiele warsztatów dotyczących m.in.: food designu, tworzenia nowych biznesów, produktów, usług, eventów, projektów edukacyjnych.
-
Matylda Grzelak
Pierwsza polska absolwentka jedynego na świecie Uniwersytetu Nauk Gastronomicznych we włoskim Pollenzo, założonego przez Carla Petrini, ojca ruchu Slow Food. Studiowała m.in. reprezentację gastronomiczną od strony teoretycznej, a także specyfikę produktów wysokiej jakości. Urzeczona urodzajem i możliwościami polskiej kuchni broniła się pracą o wymiennej promocji produktu i regionu za pomocą tworzenia cru, badając potencjał serów pomorskich. Dużo podróżuje po całym świecie, co także kształtuje oraz edukuje jej świadomość gastronomiczną i kulturową. Jest również absolwentką uniwersytetów Queen Margaret i Heriot Watt w Edynburgu. Tam zajmowała się badaniem estetyki pracy pracowników pierwszej linii w hotelarstwie i zdobyła wyróżnienie za wyniki swojej pracy. Praktyki zawodowe zdobywała przy otwieraniu pierwszego na świecie hotelu Missoni w Edynburgu, od restauracji, przez recepcję, a kończąc na dziale kadr.
-
Hubert Gonera
Właściciel firmy Landbrand wyspecjalizowanej w budowaniu marek miejsc i kreacji produktów turystycznych. Prekursor wykorzystania kulinariów w brandingu i turystyce. Pomysłodawca i organizator Nocy Restauracji – imprezy, w której udział biorą wyselekcjonowane, autorskie restauracje z polskich miast, reinterpretując regionalne składniki i receptury kulinarne. Współtwórca miejskich szlaków kulinarnych w Gdyni – „Szlak Kulinarny Centrum Gdyni” oraz Białymstoku „Białostocki Szlak Kulinarny”. Pomysłodawca i operator projektu „Kulinarny Poznań”, promującego ofertę jakościowych restauracji w Poznaniu. Ekspert Konsorcjum „Polskie Szlaki Kulinarne” zorganizowanego przez Polską Organizację Turystyczną.
-
fot. Zosia Zija
& Jacek Pióro
Witold Iwański
Pracuje w hotelu Narvil Conference & Spa w Serocku, gdzie odpowiada za menu i pracę głównej restauracji Aruana. Wcześniej przez 5 lat był związany z marką Hilton. Jest laureatem takich konkursów, jak Kulinarny Puchar Polski, L’art de la Cuisine Martell, Odkrycie Roku miesięcznika „Kuchnia”. Wraz z polską drużyną regionalną podczas Olimpiady Kulinarnej IKA Erfurt zdobył brązowy medal. W tym roku wraz z restauracją Aruana wygrał we wszystkich kategoriach Wine & Food Noble Night. Wiedzę i umiejętności poszerzał również zagranicą, m.in. Instytut Paula Bocuse (Lyon, Francja), Chateau de Chanteloup (Cognac, Francja), Maeemo (Olso, Norwegia), Frantzen (Sztokholm, Szwecja). W tym roku odebrał również rekomendację Slow Food Polska dla restauracji Aruana, za gotowanie i tworzenie menu zgodnego z zasadami ruchu.
-
Anna Kaczor
Head of TGM HoReCa, Makro Cash and Carry Polska SA. Od listopada 2012 roku zarządza działem TGM HoReCa w Makro Cash and Carry Polska SA jako Head of TGM HoReCa. W 2010 r. wprowadziła na rynek koncept HoReCa w Eurocash Cash and Carry pełniąc stanowisko szefa działu HoReCa przez ponad dwa lata. Od 1998 r. związana przez 12 lat z firmą Unilever Foodsolutions Polska, pełniąc stanowiska marketing manager, national key account manager oraz CEE-KAM- co-ordinator, oraz w latach 2007-2010 pracowała dla Unilever FS w Hiszpanii pełniąc rolę channel marketing manager.
-
Agnieszka Kręglicka
Ekspert w dziedzinie kulinariów i żywienia. Autorka książek kulinarnych oraz programu telewizyjnego „Para w kuchni” dla Kuchnia.tv. Felietonistka „Wysokich Obcasów” oraz miesięcznika „Dziecko”. Członkini i propagatorka organizacji Slow Food Polska.
Agnieszka i jej brat Marcin posiadają osiem restauracji: meksykańską El Popo, greckie tawerny Meltemi i Santorini, włoską trattorię Chianti, Piątą Ćwiartkę na Zamku Królewskim, Opasły Tom, zabytkową Fortecę oraz Klub Bankowca.
-
fot. Maciej Landsberg
Lange & Lange
Biuro Projektowe Lange & Lange Design założone przez braci Aleksandra i Gustawa Lange w 2007 r. Firma kultywuje projektowe tradycje rodzinne. Absolwenci Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Doświadczenia zawodowe zdobywali w takich biurach projektowych jak: Phoenix Design (Niemcy – Stuttgart), Ziba Design (Stany Zjednoczone - San Diego) czy Native Design (Anglia – Londyn). Lange & Lange Design działa w pełnym spektrum projektowym: projektowanie produktu, projektowanie wnętrz, identyfikacja wizualna, projektowanie ubrań, consulting projektowy.
-
Ola Lazar
Twórczyni serwisów Gastronauci.pl (działa od marca 2007) i Stoliczku.pl (od lipca 2011). Absolwentka SGH i Francuskiego Instytutu Zarządzania, fanka nowych technologii, wielbicielka dobrego jedzenia, globtroterka, poliglotka. Serwis Gastronauci.pl to największy polski przewodnik gastronomiczny, notuje milion odwiedzin miesięcznie i współpracuje na co dzień z setkami restauracji z całego kraju.
-
Grzegorz Łapanowski
Propagator zdrowej i sezonowej żywności. Gotował od najmłodszych lat w kilkunastu restauracjach z najlepszymi: Kurtem Schellerem, Robertem Sową, Modestem Amaro. Studiował nauki polityczne, socjologię i bezpieczeństwo żywności. Jest autorem książki „Smakuje”. Przez kilka lat współpracował z redakcją „Dzień dobry TVN”, w Kuchnia.tv prowadził program „Ł’apetyt”. Obecnie jest gospodarzem programu „Top Chef” Polska, prezesem fundacji Szkoła na Widelcu oraz właścicielem Łapanowski Grupa Kulinarna.
-
fot. Dinnershow Studio
Agata Michalak
Redaktor naczelna magazynu „Kukbuk”, z wykształcenia kulturoznawczyni. Przez ponad sześć lat pracowała w miesięczniku „Aktivist”. Pisywała do berlińskiego dwutygodnika „Zitty”, „Wysokich Obcasów”, „Exklusiva” czy „Newsweeka”. Współtworzyła dział kultury w portalu naTemat.pl, współprowadziła autorską audycję gastronomiczno-miejską w Radiu Roxy, zdobywała szlify jako kuratorka polsko-niemieckiej wystawy designu. Oprócz prowadzenia „Kukbuka” pisuje o filmie w portalu kulturalnym Goethe-Institut, prowadzi bloga o ekodesignie w serwisie He!!o Zdrowie, moderuje spotkania i konferencje.
-
fot. Sonia Szóstak;
magazyn Smak
Małgorzata Minta
Dziennikarka i pasjonatka kulinarna, specjalistka ds. social mediów „Gazety Wyborczej”. Regularnie publikuje na łamach „Food Service”, a także „Magazynu Smak”, współpracuje m.in. z „Magazynem Wino”, „Monitor Magazine”, miesięcznikiem „Kuchnia” oraz portalem „Winicjatywa”. O swoich kulinarnych doświadczeniach pisze na blogu Minta Eats.
-
fot. jankarol.com
MOKO Architects
Pracownię tworzą Marta Frejda (absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej, pracowała w firmie APA Kuryłowicz & Associates oraz JEMS Architekci) oraz Michał Gratkowski (absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej, pracował w firmie APA Kuryłowicz & Associates oraz w zespole projektującym Muzeum Żydów Polskich). MOKO Architects istnieją od 2009 r., niebawem przekształcą się w MFRMGR. Ich celem są ambitne i niestandardowe realizacje z dziedziny architektury i designu. Specjalizują się we wnętrzach komercyjnych, przestrzeniach użyteczności publicznej, także budynkach dla inwestorów prywatnych i komercyjnych. Fascynuje ich rewitalizacja zapomnianych i zdegradowanych przestrzeni i miejsc. Projekty tworzone w ich warsztacie czerpią z miejsca, w którym powstały, muszą być wyraziste, świeże i niesztampowe. Projektowali lokale gastronomiczne m.in.: Confashion Sport's Bar, Momu Gastro Bar, Relaks Cafe, Stółdzielnię, Tuk Tuk, Serwus.
-
fot. Zosia Zija
& Jacek Pióro
Joanna Ochniak
Ekspertka z dziedzinie marketingu w gastronomii, przewodnicząca Komitetu Kobiet w Światowym Stowarzyszeniu Szefów Kuchni (Women in WACS), organizatorka szkoleń dla kadr branży gastronomicznej na terenie całej UE, fundatorka i prezes zarządu Fundacji „Gastronomia na Obcasach”, działającej na rzecz kobiet pracujących w branży gastronomicznej, aktywna propagatorka wielu inicjatyw realizowanych w ramach branży w kraju i za granicą. Juror konkursów kulinarnych organizowanych w kraju i na świecie. Promotorka zawodu szefa kuchni oraz menedżer drużyn kucharskich startujących w międzynarodowych konkursach kulinarnych. Organizatorka szkoleń „Profesjonalne Zarządzanie Gastronomią w Europie” oraz „Kuchnia Francuska Pachnąca Tradycją” realizowanych na terenie Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Wielkiej Brytanii i Francji. Ambasadorka Kulinarnego Pucharu Polski.
-
fot. Tomek Bergmann
Ewa Olejniczak
Executive chef w hotelu InterContinental Warszawa. Wcześniej przez 11 lat pracowała w hotelach Sheraton Warsaw oraz Sheraton Sopot Conference Center and SPA. Otrzymała wtedy stanowisko szefa kuchni jako najmłodsza kobieta w hotelu klasy Sheraton oraz piastowała je jako jedyna kobieta w kompleksie kategorii 5*. Członkini (jako jedna z dwóch kobiet w Polsce) międzynarodowej organizacji Women in WACS oraz OSSKiC. Odpowiada za obsługę gastronomiczną ważnych wydarzeń społeczno-kulturalno-politycznych (spotkania rządowe, imprezy sportowe i kulturalne). Laureatka nagrody firmy Starwood 2011 EAME Journey Awards w kategorii F&B Excellence. Ukończyła m.in. Course In Mediterranean Cookery w Hofman Cooking School, Barcelona (2012) oraz Ernst & Young Academy of Business, Ernst & Young (2012). Wraz z Robertem Sową prowadzi program ,,Sąsiad na widelcu” w TVP.
-
fot. Zosia Zija
& Jacek Pióro
Paweł Oszczyk
Szef kuchni restauracji La Rotisserie w hotelu Mamaison Le Regina Warsaw. Serwuje specjały kuchni europejskiej z silnymi akcentami włosko-francusko-polskimi. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi we Włoszech, gdzie przez ponad dwa lata pracował jako commis tournant w uznanej restauracji Miramonti l'Altro (1* Michelin). Po powrocie do Polski rozpoczął ponaddziesięcioletnią współpracę z Le Royal Meridien Bristol Hotel. W 2001 r. związał się z prestiżowym Klubem Polskiej Rady Biznesu w Pałacu Sobańskich. Od 2004 r. prowadzi restaurację La Rotisserie. Laurerat wielu prestiżowych nagród w Polsce i za granicą.
-
fot. Zosia Zija
& Jacek Pióro
Krzysztof Rabek
Reprezentuje nową generację młodych szefów kuchni, kierujących się filozofią prostego i kreatywnego gotowania, bazującego na wykorzystaniu lokalnych produktów zgodnie z rytmem pór roku. Doświadczenie zdobywał za granicą, m.in. w prywatnym klubie PCC, a po powrocie do Polski objął stanowisko szefa kuchni w Hugo Restaurant w Poznaniu. Obecnie jest w trakcie przygotowań do otwarcia własnej restauracji.
-
fot. Grzegorz Pytka
Piotr Ślusarz
Pierwsze kroki stawiał w hotelach Amber Baltic (Międzyzdroje) i Sheraton (Sopot). Prawdziwe doświadczenie zdobył w londyńskich restauracjach takich jak Hibiscus, Pollen Street Social i L'Autre Pied. Półfinalista pierwszej edycji programu „Top Chef Polska”, podczas którego wygrał staż w El Celler de Can Roca – najlepszej restauracji na świecie według rankingu „The World's 50 Best Restaurants”. Obecnie pracuje w zespole Wojciecha Modesta Amaro w Atelier Amaro.
-
prof. dr hab. Teresa Taranko
Absolwentka SGPiS. Od 1990 roku pracuje w Katedrze Rynku i Marketingu SGH w Warszawie (Aktualna nazwa Katedry to Katedra Rynku, Marketingu i Jakości). Od 1 sierpnia 2009 pełni obowiązki Kierownika Katedry.
Zainteresowania naukowe i dydaktyczne to: funkcjonowanie rynku, analiza konkurencji, marketing, strategie produktu i marki oraz komunikacja marketingowa. Prowadzi zajęcia na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich.
Jest promotorem dwóch prac doktorskich, ponad 250 prac magisterskich i kilkunastu projektów doradczych na studiach MBA. Od wielu lat prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i obsługi klientów dla takich firm jak: BMW, Renault, Mercedes, Bank PKO BP i innych.
W roku akademickim 1992/93 założyła w SGH Studenckie Naukowe Koło Marketingu, które pod jej opieką bardzo aktywnie działa dotychczas. Koło umożliwia studentom zainteresowanym marketingiem pogłębianie swojej wiedzy oraz doskonalenie umiejętności jej aplikacji w praktyce. Domeną Koła są ogólnouczelniane seminaria i konferencje poświęcone wybranym zagadnieniom marketingu. Przykłady takich konferencji to między innymi; ogólnopolska konferencja pod tytułem „Marka dla Polski” z udziałem Simona Anholta, trzy edycje konferencji na temat budowania silnych marek, dwie edycje konferencji na temat marketingu dóbr luksusowych i wiele innych. Rozbudzane w studentach SGH zainteresowania marketingiem owocują ich lepszym przygotowaniem do pracy zawodowej oraz doskonalszym warsztatem badawczych.
Związana także z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie od początku jej istnienia. Aktualnie pracuje na etacie profesora w Katedrze Marketingu ALK.
Hobby to podróże, jazda na nartach, taniec, fotografia cyfrowa.
Umysł i mentalność skażona marketingiem i pracą, w tym także społeczną.
-
Luiza Trisno
Współwłaścicielka krakowskiej restauracji Yellow Dog
Twórca projektów wychodzących poza tradycyjne zadania restauracji, które oparła na zdobytych za granicą doświadczeniu i inspiracjach. Swój koncept koncentrowała na ideach bistronomie – szczerego kontaktu z odbiorcą, kreatywnej kuchni inspirowanej tradycyjnymi przepisami i produktem, ożywianej możliwościami, które oferuje nowoczesna gastronomia. W kuchni zadziorna, bezkompromisowa i eksperymentująca. Wierzy w ewolucję i ma oko na Kopenhagę. Pierwsze kroki jako kucharz stawiała w Warszawie, następnie w Londynie. Otarła się tam o pracę z takimi szefami jak Jun Tanaka i Tom Aikens. Kuchnię porzuciła dla pracy w Międzynarodowej Organizacji do spraw Migracji. W 2011 r. powróciła do gastronomii, by wraz z mężem Trisno prowadzić Yellow Dog. Obecnie przygotowuje nowy projekt gastronomiczny – Slavika Project.
-
Robert Trzópek
Szef kuchni restauracji The Harvest. Doświadczenie zawodowe zdobywał w najlepszych restauracjach na świecie. Przełomem w jego karierze stała się praca w Le Manoir aux Quat' Saisons w Oksfordzie (dwie gwiazdki Michelin). Szerszemu gronu koneserów smaku dał się poznać dzięki pracy w restauracji Noma w Kopenhadze. Jego talent i umiejętności sprawiły, iż został zaproszony do współpracy przez Ferrana Adrię – legendarnego szefa El Bulli. Właśnie tam zdobył doświadczenie w gastronomii molekularnej. Na co dzień Robert Trzópek łączy elementy tradycyjnej polskiej sztuki kulinarnej z gastronomią molekularną. Był szefem kuchni w restauracji Tamka 43 w Warszawie, gdzie jego innowacyjna kuchnia zdobyła uznanie nie tylko najlepszych krytyków kulinarnych, ale – co najważniejsze – samych gości restauracji. Obecnie jest szefem kuchni restauracji The Harvest w Warszawie.
-
Damian Wawrzyniak
Właściciel firmy konsultacyjnej Fine Art of Dining, zwycięzca nagrody Fitness, Health and Beauty Awards. Podczas szkoleń i warsztatów przekazuje swoje doświadczenie zdobyte m.in. w najlepszej restauracji na świecie – Noma czy Restauracji Champagne and Seafood, którą zarządzał podczas Olimpiady w Londynie w 2012 r. Udziela się charytatywnie, tworzył przepisy dla Action Against Hunger oraz Cancer Research UK. Jego danie pod tytułem „Boneless” znajdzie się w najnowszej zbiorowej książce kucharskiej „365 Cook Book”, z której wszystkie przychody zostaną przekazane na cele charytatywne.
-
Anna Zbierska
Dyrektor biura prezydenta ds. promocji Miasta Gdańsk
o dpowiedzialna za strategię marketingową miasta. Pomysłodawczyni wielu międzynarodowych kampanii i pomysłów kreatywnych związanych z promocją miasta. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i studiów podyplomowych z zakresu marketingu i PR w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Biznesu. Doświadczenie zdobywała w biznesie – była m.in. szefem PR oraz dyrektorem marketingu w firmie Atlas. Wcześniej – redaktor naczelna wydawnictwa Atext, tłumacz literatury, współpracownik pism literackich i artystycznych.
-
fot. Renata Dąbrowska
Justyna Zdunek
Właścicielka restauracji Metamorfoza Gdańsk. Od zawsze fascynowały ją niespotykane lokalne produkty, jadalne zioła, nietypowe rośliny, z których można korzystać, gotując. Postanowiła zrealizować tę pasję i założyć restaurację w centrum miasta, z którego pochodzi. Jej kulinarny patriotyzm popchnął ją do zainicjowania Programu Metamorfoza Pronature, którego celem jest promowanie produktów, ludzi i zjawisk charakterystycznych dla Gdańska i Pomorza. Zorganizowała pierwsze Spotkanie Polskich Szefów Kuchni „Gotujemy Pronature - Choczewo 2013” na Pomorzu. Jest też inicjatorką wydarzenia „Trzy natury Gdańska i Pomorza: Woda, Łąka, Las” uznanego za jedną z najciekawszych akcji kulinarnych promujących region w 2013 r. W swojej restauracji stworzyła zgrany i doświadczony zespół wyspecjalizowany w organizacji wydarzeń i wypraw kulinarnych „Metamorfoza Culinary Trip”.
-
prowadzące
-
Agata Godlewska
Redaktor prowadząca miesięcznika „Food Service”, gdzie pracuje od ponad 3 lat. Doświadczenie z zakresu mediów oraz prowadzenia magazynów zdobywała w wydawnictwach lifestyle'owych oraz custom publishing. Autorka licznych wywiadów, w tym z najważniejszymi szefami kuchni w Polsce. Jako akredytowany dziennikarz uczestniczyła m.in. w takich wydarzeniach, jak Madrid Fusion, The World's 50 Best Restaurants czy Omnivore Paris. Stała bywalczyni restauracji, poszukiwaczka nowych trendów, wielbicielka podróży.
-
Agnieszka Małkiewicz
Ekspert branży gastronomicznej, doradca, trener. Łączy restauratorskie doświadczenie z marketingową wiedzą i PR-owską praktyką zdobytą w międzynarodowych korporacjach. Jej specjalizacja to biznes gastronomiczny, w ramach którego doradza, szkoli, organizuje i kreuje nowoczesne programy komunikacji marketingowej budujące i promujące wizerunek firm, miejsc i ludzi. Tworzy rubrykę „Marketing gastronomiczny w praktyce” w magazynie „Food Service”.
Już wkrótce ogłosimy kolejnych wykładowców i panelistów.