Konferencja 11 października 2011 - Centrum Olimpijskie, Warszawa, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4
Media & Marketing Polska, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Sponsoring Expert

Dziękują za udział w konferencji

EURO 2012 Prawa sponsorów vs. marketing zwodniczy. Prawne aspekty aktywności marketingowych w trakcie Euro 2012.

Która odbyła się:

11 października 2011 w Centrum Olimpijskim, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, Warszawa

Konferencja "Euro 2012 – prawa sponsorów vs. marketing zwodniczy", z której fotorelację zamieszczamy poniżej, była okazją do wymiany informacji na temat prawnych i marketingowych aspektów działań wokół rozgrywek Euro. Michał Gniatkowski z kancelarii Weremczuk, Bobeł & Wspólnicy szczegółowo zaprezentował regulacje dotyczące praw sponsorów. Większość prelegentów wyrażała jednak opinie, że mimo obwarowań zabezpieczających oficjalnych partnerów imprezy bardzo wiele firm znajdzie sposób, aby w jakiejś formie promować się przy okazji Euro 2012.

  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012
  • Konferencja Euro 2012

Fot. VFP/Krzysztof Plebankiewicz

EURO 2012 Wszelkie prawa zastrzeżone © 2011 projekt i realizacja: netizens peppermint