Konferencja 7 marca 2013 r. Skwer - filia Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny, ul. Krakowskie Przedmieście 60a
Media & Marketing Polska

zaprasza na konferencję:

"Kobieta - pokusa marketingu"

prelegenci

  • Magda Strobel

    Magdalena Strobel

    dyrektor marketingu w firmie Fox International Channels Poland (FIC P)

    Od 3 lat zarządza markami, takimi jak Fox Life, Fox, National Geographic Channel, Nat Geo Wild. Odpowiedzialna za przygotowanie strategii, komunikację i współpracę   w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji niestandardowych w kanałach z portfolio FIC P. Z marketingiem związana od ponad 13 lat. Od 2000 r. pracowała w firmie Unilever, zajmując się markami z kategorii mycie i pielęgnacja ciała (Dove, Timotei) oraz herbaty (Lipton, Saga).

  • Mira Poręba

    Mira Poręba

    właścicielka Espresso 77 Communications, agencji PR. Wykładowca akademicki

    Należy do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz jest jednym z założycieli polskiego oddziału Phi Delta Phi – Międzynarodowego Bractwa Prawniczego. Autorka książki „Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty prawne i etyczne zawodu”. Wcześniej redaktor naczelna magazynu „Marketing and more” i brand manager na rynki CEE w Mapa Spontex.

  • Katarzyna Bednarska

    Katarzyna Bednarska

    Account Director, Mobilepiont

    Ekspert w dziedzinie mobilnego marketingu, w wolnym czasie bloggerka i tester aplikacji mobilnych. Z szeroko pojętym mobile’em zetknęła się w 2009 roku w Mobiserve, gdzie szybko objęła stanowisko Mobile Media Manager. Aktywnie uczestniczyła w tworzeniu strategii rozwoju, skupiała się na planowaniu mediów i projektowaniu stron oraz aplikacji natywnych. Od 2011 roku współtworzy agencję Mobilepoint Sp. z o.o. a także koordynuje projekty dla kluczowych Klientów i domów mediowych. Pasjonuje się tworzeniem niestandardowych akcji dla klientów związanych z rich media oraz augmented reality.

  • Katarzyna Brodowska

    Katarzyna Brodowska

    senior brand manager marki Fiore,Ambra SA

    Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu marketingiem konsumenckim, szczególnie pod kątem prowadzenia działań skierowanych do kobiet i dzieci. Ponad 10letnie doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych korporacjach i firmach z kapitałem prywatnym, będąc odpowiedzialną za rozwój takich kobiecych marek, jak: Salvador Dali, Pierre Cardin Beáute, DIM, Chacharel, Wondebra, marek dziecięcych Kiri i Krówka Śmieszka oraz wprowadzenie w Polsce systemu kawowego Cafissimo (Tchibo). Od ponad 3 lat w grupie Ambra S.A., jako Senior Brand Manager odpowiada za rozbudowę i wzmocnienie pozycji marki Piccolo oraz opracowanie strategii relaunchu marki Fiore, pierwszego na polskim rynku, kobiecego drinka na bazie szampańskiego koktajlu. W ramach tworzenia spójnych koncepcji zintegrowanej komunikacji 360st. podległych jej brandów, a także prywatnych zainteresowań, angażuje się w programy CSR i zrównoważonego rozwoju.

  • Katarzyna Szeja

    Katarzyna Szeja

    account manager w Atmediach

    Ma pięcioletnie doświadczenie w opracowywaniu i realizacji wyróżniających się koncepcji komunikacyjno-reklamowych. Wdrażała wielopłaszczyznowe projekty skierowane do dzieci, młodzieży i dorosłych, oparte na niestandardowym wykorzystaniu telewizji i internetu. W 2009 r. została wyróżniona w konkursie Young Media Lions za kompleksowy projekt kampanii społecznej.

  • Dorota Minta

    Dorota Minta

    Psycholog kliniczny

    Absolwentka Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Czynna psychoterapeutka. Posiada znaczące doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami odżywiania. Zajmuje się też prowadzeniem szkoleń i warsztatów, szczególnie dotyczącymi problematyki asertywności, komunikacji, kreatywności. W czasie warsztatów stosuję niestandardową terapię z wykorzystaniem technik kulinarnych. Autorka licznych publikacji prasowych. Pasjonuje się odkrywaniem tradycji kulinarnych różnych regionów Polski i zrównoważoną gospodarką żywieniową. Prowadzi blog o roli kulinariów w psychologii człowieka. Członkini Slow Food Polska, Polskiej Akademii Smaku, Wice Prezes Kresowej Akademii Smaku.

  • Dominika Maison

    Dominika Maison

    właścicielka firmy Dom Badawczy Maison oraz Profesor Uniwersytetu Warszawskiego

    Obok pracy naukowej na Wydziale Psychologii UW od początku lat90-tych zajmuje się praktycznie badaniami marketingowymi. W 2005 roku założyła specjalizującą się w badaniach strategicznych firmę badań marketingowych Dom Badawczy Maison. Autorka wielu publikacji i książek, między innymi:„Jakościowe badania marketingowe. Jak zrozumieć konsumenta”, „Badania marketingowe. Od teorii do praktyki”, „Propaganda dobrych serc czyli rzecz o reklamie społecznej” i najnowszej„Polak w świecie finansów”. W latach 2003-2008 była prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) obecnie jest przedstawicielem ESOMAR na Polskę– największej międzynarodowej organizacji badań opinii i badań marketingowych (European Society for Opinion and Marketing Research).

  • Katarzyna Montgomery

    Katarzyna Montgomery

    redaktor naczelna, „Zwierciadło”

  • Michał Mamorski

    Michał Mamorski

    executive chef w Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie

    Przez ponad 20 lat pracował w restauracjach w Hiszpanii, Szwajcarii oraz w Holandii, która stała się jego drugą ojczyzną. Na swoim koncie ma też kulinarne wyzwania w Afryce. W ostatnim czasie pełnił rolę szefa kuchni w polskich restauracjach (m.in. Bazaar, w hotelu BlowUp), a obecnie wprowadza nowe smaki w restauracji Oranżeria w Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie. Lubi wykraczać poza schematy, jest otwarty na nowości. Zwłaszcza jest entuzjastą kuchni molekularnej i za fascynujące uważa przekształcanie kuchni klasycznej w nowoczesną ale w taki sposób, aby nie zatracić najważniejszego efektu końcowego - smaku i esencji.

  • Michał Górecki

    Michał Górecki

    trener social media

    Strateg, geek, bloger, przedsiębiorca. Entuzjasta mediów społecznościowych, mobilności i urządzeń przenośnych. Hiperaktywny w rzeczywistości oraz na wszelkich platformach społecznościowych. Prowadzi trzy blogi: o marketingu, nowych technologiach i obserwacjach z życia. Pracuje jako strateg w Grupie Heureka. W branży marketingowej od 8 lat, w cyfrowym świecie od lat 80. Specjalizuje się w nowych narzędziach, platformach, rozwiązaniach, ideach i produktach w kontekście tego, jak wpływają one na komunikację międzyludzką. Szkoli z zakresu wykorzystania narzędzi społecznościowych do kształtowania wizerunku.

  • Piotr Ziarkowski

    Piotr Ziarkowski

    marketing and PR manager, Hyundai Motor Poland

    Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz abiturient Europejskiej Akademii Fotografii, aktor spektaklu „Enter” w Nowym Teatrze, ale przede wszystkim specjalista w komunikacji z doświadczeniem wyniesionym z agencji reklamowych, własnego biznesu i korporacji. Obecnie szef marketingu i PR w Hyundaiu, wcześniej związany z BMW Polska, agencjami Ad Fabrika FCB, NoS/BBDO oraz What, współzałożyciel niezależnego pośrednika finansowego działającego w modelu e-commerce. Komunikacja 360 stopni to doświadczenie codzienności niezbędne przy wprowadzaniu do Polski marek Mini oraz Isuzu, sześciu nowych modeli Hyundaia oraz strategii marketingowej „New Thinking. New Possibilities” czy koordynacji działań sponsoringowych Hyundaia przy UEFA Euro 2012TM oraz działań przy Pucharze Świata w skokach narciarskich FIS.