Przygodę zawodową w mediach rozpoczęła po wygraniu konkursu organizowanego przez „Gazetę Wyborczą“ i PricewaterhouseCoopers - „Grasz o staż“. Doświadczenie zdobywała m.in w dziale PR i marketingu Gazeta.pl, potem w sprzedaży jako key account manager ds. klientów zagranicznych. W Glossy Media zarządza kilkuosobowym zespołem, realizuje kampanie reklamowe dla kluczowych klientów branży kobiecej. Autorka artykułów dot. marketingu skierowanego do kobiet, wykładowca Centrum Kształcenia Podyplomowego na Uczelni Łazarskiego (e-marketing), członek grupy roboczej „Brand advertising“ w ramach IAB Polska.
Od ponad 7 lat zajmuje się koordynacją projektów – początkowo kulturalnych i edukacyjnych, a od 4 lat stricte marketingowych (odpowiadała m.in. za marketing i PR sieci restauracji ze zdrową żywnością). Od 2013 roku w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt prowadzi zespół, który obsługuje marki kobiece z kategorii FMCG, czuwając nad każdym szczegółem od strategii komunikacji po eCRM i content w serwisach www. Prywatnie fanka sztuki współczesnej.
Jest odpowiedzialny za technologię oraz finanse spółki, nadzoruje też działania związane z marketingiem online. Zanim powstał Showroom, pracował w firmie konsultingowej w Holandii oraz współprowadził agencję kreatywną Filemon & Baucis.
Ma ponad 17-letnie doświadczenie w zarządzaniu kompleksowymi projektami z obszarów marketingu i sprzedaży na stanowiskach dyrektora marketingu i trade marketingu - w sektorach produktów sensytywnych w korporacjach międzynarodowych. W ostatnich latach była odpowiedzialna w międzynarodowym koncernie francuskim za komunikację i PR korporacyjny, strategię CSR oraz za dział wspierający marketing w obszarach edukacji na temat produktów i sponsoringu jako dyrektor ds. komunikacji.
Ma duże doświadczenie w budowaniu silnych i zmotywowanych zespołów, a także w budowaniu marek z różnych segmentów – od ekonomicznego po de luxe.
Po rozstaniu z korporacją w 2012 roku założyła start-up Luks Pomada i pod tą nazwą rozwija markę produktów naturalnych, delikatesowych z półki premium. Obecnie w swojej ofercie ma 13 unikalnych produktów z kategorii czatni i konfitur stworzonych na bazie autorskich receptur i rozwija skalę działań dystrybucyjnych na całą Polskę i na eksport.
W między czasie prowadziła niezależne projekty konsultingowe, jak na przykład pełnienie przez prawie 9 miesięcy roli dyrektora PR i IR oraz marketingu B2B w spółce giełdowej z sektora IT, w której budowała nową strukturę działu, strategię marketingu B2B oraz komunikacji, a także zarządzała wszystkimi działaniami komunikacyjnymi oraz kryzysowymi spółki.
W Agorze od połowy 1991 roku, najpierw zatrudniona na stanowisku sekretarki w dziale zagranicznym, potem zajmowała się współpracą z oddziałami lokalnymi i promocją czytelniczą w „Gazecie Stołecznej”. Od 1999 roku zastępca kierownika działu promocji „Gazety Wyborczej”, a od 2003 roku kierownik działów: obsługi klienta i zewnętrznych biur ogłoszeń. W kwietniu 2006 roku objęła stanowisko dyrektora działu sprzedaży regionu centrum, w czerwcu 2006 szefa promocji, a w czerwcu 2009 roku dyrektora marketingu „Gazety Wyborczej”. Od stycznia 2011 roku pełniła funkcję dyrektor wydawniczej „Gazety Wyborczej”, odpowiadając za marketing, działy wydawnicze i procesy cyfryzacyjne. Od marca 2013 roku na stanowisku dyrektor wydawniczej „Gazety Wyborczej” i czasopism odpowiada za czasopisma wydawane przez „Agorę” i ich serwisy internetowe, ofertę cyfrową czasopism i „Gazety Wyborczej”, marketing, kolportaż i fotograficzne centrum kompetencyjne.
Urodziła się w 1972 roku. Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła program „Leaders” dla manadżerów z branży prasowej w Scandinavian International Management Institute w Kopenhadze. Jest trenerką biznesu.
Odpowiada za współpracę z domami mediowymi w regionie środkowo-wschodniej Europy. Wcześniej rozwijała agencję Upcast w Londynie na stanowisku international business development directora.
Na rynku lokalnym zdobywała doświadczenie, pracując m.in. dla Agory, w której przez ponad 7 lat uczestniczyła m.in. w tworzeniu i wprowadzeniu na rynek marki Wyborcza.biz, była brand managerem Wyborcza.pl. W SearchLab na stanowisku business development managera odpowiadała za rozwój agencji, pozyskiwanie kluczowych partnerów. Stworzyła i zarządzała grupą SociAll.
W Szkole Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Społeczna Psychologia Informatyki i Komunikacji ukończyła specjalizacje z human computer interaction oraz komunikacji wizualnej.
Jeden z pierwszych pracowników Google w Polsce. Przez siedem lat w roli industry managera miała pod opieką największych klientów z branży FMCG. Od połowy 2013 roku jest odpowiedzialna za strategię sprzedaży produktów reklamowych Google skierowanych do sektora brandingowego w regionie CEE. Humanistka z wykształcenia, mediowiec z wyboru, doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. w Starcomie i Discovery Media. Dzisiaj większość jej czasu pracy zajmuje YouTube. Prywatnie interesuje ją zdrowy styl odżywiania oraz własnoręczne wytwarzanie kosmetyków.
Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu oraz studiów podyplomowych w zakresie public relations w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa. Ma prawie 10-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w firmach farmaceutycznych, gdzie była odpowiedzialna za sprzedaż i promocję produktów medycznych. Od ponad 3 lat w Present-Service Polska jako kierownik działu sprzedaży odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami oraz wzmocnienie pozycji firmy na rynku.
Prywatnie mama Mai i Mateusza oraz aktywna wielbicielka piłki siatkowej.
Od 6 lat odpowiedzialny za badania i analizy z obszaru konsument – media w agencji analityczno-badawczej Quest działającej przy Starcom MediaVest Group.
jest współzałożycielem Showroomu (showroom.pl), największej w Polsce e-commercowej platformy dla niezależnych marek z branży mody. Odpowiada za zarządzanie zespołem sprzedaży oraz budowanie relacji i obsługę klienta, nadzoruje działania z zakresu PR i marketingu offline.
Założyciel i właściciel Present-Service Polska, firmy marketingu bezpośredniego, należącej do międzynarodowej grupy Present-Service Direkt Marketing. Absolwent Uniwersytetu Wiedeńskiego oraz programu MBA Uniwersytetu w Atlancie, USA. W latach 80. pracował w Instytucie Badania Rynku GfK w Wiedniu, prowadząc badania postaw i zachowań konsumentów. Od początku 1992 r. zarządzał Present-Service Polska, pionierem marketingu bezpośredniego na naszym rynku, w szczególności w zakresie generowania baz danych oraz programów skierowanych do młodych mam i rodzin z dziećmi. Prelegent na Mailingstage w Norymberdze oraz na konferencjach marketingu bezpośredniego w Moskwie, Kijowie i w Wiedniu. Aktywnie działa w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB. Był wiceprezesem zarządu w dwóch kadencjach. Obecnie jest członkiem Komisji Rewizyjnej SMB. Główne zainteresowania to marketing, demografia i historia.
Ekspert i weteran marketingu mobilnego – z sukcesem buduje marki na małym ekranie od ponad 8 lat. Obecnie rozwija Redmobile – mobilemarketingową agencję full service, tworzącą strategie i kreacje dla marek w mobilnych mediach, oraz 1APP - mobilny software house wyspecjalizowany w budowie mobilnych rozwiązań dla biznesu.
Związany z marketingiem od 13 lat, wcześniej pracował m.in. dla pierwszej polskiej agencji mobilnej – Mobijoy, DougFaberFamily [obecnie Change Integrated] oraz Lowe GGK. Pracował z szeregiem marek takich klientów, jak: Unilever, Kompania Piwowarska, Coca-Cola, Mercedes, BMW, Chipita, Telekomunikacja Polska, PGE, Nestle, T-Mobile.
Borys jest członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, członkiem grupy mobile w ramach IAB Polska, aktywnie działa w obszarze mobilnej edukacji polskiego rynku reklamy. Jest mentorem spotkań start-up-owych, prelegentem i członkiem paneli eksperckich na konferencjach poświęconych kreacji oraz komunikacji marek w nowych mediach.
Prywatnie fan MTB downhillu, backpacker, od niedawna żeglarz i dumny tata. Pasjonują go sporty motorowe - głównie na PlayStation.